کد خبر: 25442
تاریخ انتشار: سه شنبه, 27 مهر 1395 - 00:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نخستین نشست تخصصی کتاب‌خوان زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
نخستین نشست کتابخوان تخصصی ادبیات فارسی  با حضور اساتید، پژوهشگران و کتابداران کتابخانه های عمومی استان تهران  در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.
نخستین نشست تخصصی کتاب‌خوان زبان و ادبیات فارسی برگزار می‌شود

 به گزارش لیزنا؛ نخستین نشست کتابخوان تخصصی زبان و ادبیات فارسی در استان با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و با حضور اساتید، پژوهشگران و کتابداران کتابخانه های عمومی استان با هدف معرفی برترین کتاب‌ها در حوزه ادبیات فارسی برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران انجام می‌شود، اسماعیل امینی،سمیه ذاکری،شراره علاء،امید نقوی، لیلا کردبچه،روح انگیز کراچی و دیگر صاحب‌نظران در این حوزه کتاب‌هایی را در شاخه‌های ادبیات، داستان و شعر به اشتراک می‌گذارند.

نشست‌های کتاب‌خوان تخصصی از سلسله نشست‌هایی است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال 1395 به‌عنوان «سال خواندن» با هدف اشاعه آگاهی‌های تخصصی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در موضوعات مختلف برگزار می‌کند وموضوع اصلی این نشست‌ ادبیات است و در خلال آن کتاب‌ های زبان و ادب فارسی منتشر شده در بازار نشر، آثار ترجمه‌ ای و کتاب‌های مرتبط با نقد و تحلیل ادبیات معرفی خواهد شد.

 لازم به ذکر است نشست تخصصی زبان و  ادبیات فارسی  روز سه شنبه 27مهر ماه  ساعت 16:30 به آدرس :بزرگراه کردستان-نبش خیابان 64 غربیب(خیابان آئینه وند) جنب ساختمان های آ.اس.پ پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی- سالن حکمت میزبان علاقه‌مندان به کتاب و ادبیات  است. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: