کد خبر: 25656
تاریخ انتشار: شنبه, 08 آبان 1395 - 15:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی یزد،

5 کتابدار یزدی به مرحله استانی جشنواره قصه گویی راه یافتند

منبع : لیزنا
5 نفر از مجموع 22 کتابدار یزدی شرکت کننده در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به مرحله استانی این جشنواره راه یافتند.
5 کتابدار یزدی به مرحله استانی جشنواره قصه گویی راه یافتند

به گزارش لیزنا، 22 نفر از کتابداران بخش کودک کتابخانه‌های عمومی استان یزد در نوزدهمین جشنواره قصه‌گویی کانون شرکت کردند که در نهایت «خدیجه خوشنویس» از شهرستان یزد، «فاطمه‌السادات موسوی» از شهرستان اردکان، «حمیده حایری» از شهرستان مهریز، «مریم علیخانی» از شهرستان میبد و «مریم ریحانی»از شهرستان تفت، موفق شدند به بخش استانی این جشنواره راه پیدا کنند.

این 5 کتابدار یزدی در میان 100 نفر شرکت‌کننده بخش آزاد جشنواره استانی قصه‌گویی کانون به مرحله نهایی راه یافتند که در این مرحله با 30 نفر منتخب بخش آزاد به رقابت می‌پردازند.

 

مرحله استانی جشنواره‌ قصه‌گویی در بخش‌های قصه‌گویی پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، نوجوانان، آزاد و مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در روزهای یک‌شنبه 9 و دوشنبه 10 آبان 95 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی کانون یزد برگزار می‌شود.

 

22 کتابدار شرکت کننده در بخش آزاد جشنواره قصه‌گویی کانون، جزو شرکت‌کنندگان نخستین دوره آموزشی قصه‌گویی کتابداران استان یزد بودند که اواخر مهرماه سال جاری در کتابخانه دکتر جوادی یزد برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: