کد خبر: 27185
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 بهمن 1395 - 11:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی صورت گرفت

اهدای 2 هزار و 700 نسخه کتاب کمک آموزشی به کتابخانه‌های عمومی استان ایلام

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام از اهدای 2 هزار و 700 نسخه کتاب کمک آموزشی از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم چی به کتابخانه های عمومی این استان، خبر داد.
اهدای 2 هزار و 700 نسخه کتاب کمک آموزشی به کتابخانه‌های عمومی استان ایلام

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، مرادجلیلیان از اهدای 2 هزار و 700 نسخه کتاب کمک آموزشی از سوی بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی به این اداره کل و تجهیز کتابخانه‌های استان به کتاب‌های تست و کمک درسی، همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، خبر داد.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته با بنیاد علمی آموزشی قلم چی، تعداد 2 هزار و 700 نسخه کتاب تست و کمک درسی چاپ سال 95 به ارزش 675 میلیون ریال به اداره کل کتابخانه های عمومی استان اهدا شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تقدیر از همکاری این بنیاد، اظهار داشت کتابهای اهداء شده مربوط به تمامی مقاطع و رشته‌های تحصیلی است و می‌تواند نقش بسزائی در جذب دانش‌آموزان به کتابخانه‌های عمومی استان شود.

وی اضافه کرد: ارائه و به روزرسانی کتاب‌های آموزشی و کمک درسی یکی از خواسته‌های به حق اعضاء کتابخانه‌های عمومی است که خوشبختانه با مساعدت و همکاری مدیریت کانون فرهنگی آموزش کلیه کتابخانه‌های استان غنی از کتاب‌های کمک درسی شدند.

وی در پایان اظهار داشت: انتظار می رود رؤسای ادارات با مکاتبه با ادارات آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق برای استفاده درست دانش‌آموزان کلیه مقاطع تحصیلی در این زمینه اطلاع‌رسانی نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: