کد خبر: 27451
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 بهمن 1395 - 15:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست «بررسی مجموعه مطالعات طرح کتاب‌خوان» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
در راستای اجرای برنامه‌های سال خواندن نشست «بررسی مجموعه مطالعات طرح کتاب‌خوان» با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نشست «بررسی مجموعه مطالعات طرح کتاب‌خوان» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست «بررسی مجموعه مطالعات طرح کتاب‌خوان» در راستای اجرای برنامه‌های سال خواندن و با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، بیست و هفتم بهمن‌ماه، طی نشستی یک‌روزه برگزار می‌شود.

طی این نشست مجموعه‌ای از مطالعات انجام‌شده و جستارهای پژوهشی در مورد طرح کتاب‌خوان با حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، ‌مدیران و همکاران نهاد، صاحب‌نظران، دانش‌پژوهان و علاقه‌مندان در سه محور بررسی خواهد شد. نخست، مبانی و مستندسازی طرح کتاب‌خوان؛ ماهیت و چرایی کتاب‌خوان، نمونه‌های موفق به اشتراک‌گذاری کتاب و تحلیل نسلی انواع به اشتراک‌گذاری تجارب خواندن در این محور بررسی می‌شود. محور دوم، به ارزیابی طرح کتاب‌خوان اختصاص دارد و محور سوم در قالب سه ارائه، به پیشبرد طرح کتاب‌خوان می‌پردازد.

گفتنی است، نشست بررسی مجموعه مطالعات طرح کتاب‌خوان از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷ روز چهارشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه، در ساختمان الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند از طریق تکمیل کاربرگه الکترونیکی در این سایت ثبت‌نام کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: