کد خبر: 27856
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 19 اسفند 1395 - 16:38

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

23 اسفند

نشست کتاب‌خوان تخصصی «سلامت و بهداشت» در شیراز برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس و مرکز اسناد و موزه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نشست تخصصی کتاب‌خوان «سلامت و بهداشت»  بیست و سوم اسفندماه برگزار می‌شود.
نشست کتاب‌خوان تخصصی «سلامت و بهداشت» در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان فارس، این نشست با هدف بحث و تبادل‌نظر درباره موضوعاتی همچون طب سنتی، رساله های پزشکی ایران، قرابادین و مفردات در طب سنتی، ویژگی های طب سنتی و طب سنتی در زندگی روزانه است که  با حضور اساتید و پژوهشگران این رشته ازجمله مجید نیمروزی، سید حمدالله مساوات، مجتبی حیدری، محمد ابراهیم زحلی نژاد و پرمیس بدر به معرفی کتاب‌هایی محوری طب سنتی و تبیین اصول این حوزه خواهند پرداخت.

نشست کتابخوان «سلامت و بهداشت»  دوشنبه 23اسفند ماه ساعت 10 صبح، در مجتمع علمی فرهنگی دکتر نورانی وصال واقع در قصرالدشت به سمت پل معالی آباد، بعد از بیمارستان کوثر، روبروی کوچه 36 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین این نشست، پس از نشست‌های کتاب‌خوان «هنر» و «زبان و ادبیات فارسی» و «علم اطلاعات و دانش‌شناسی» چهارمین نشست تخصصی کتابخوان اداره کل کتابخانه‌های عمومی در سال 95 است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: