کد خبر: 28910
تاریخ انتشار: شنبه, 27 خرداد 1396 - 12:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای 150 جلد کتاب به کتابخانه رئیس فرهمند یزد توسط عضو کودک

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه رئیس فرهمند یزد از اهدای بیش از 150 جلد کتب کودک و نوجوان توسط عضو کودک این کتابخانه خبر داد.
اهدای 150 جلد کتاب به کتابخانه رئیس فرهمند یزد توسط عضو کودک

به گزارش  لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، زهرا طباطبایی، مسئول کتابخانه رئیس فرهمند با اعلام این خبر افزود: امیررضا شخص، یکی از اعضای فعال کتابخانه است که با مشارکت در برنامه‌های بخش کودک و مطالعه کتاب‌های گوناگون، دوستان خود را نیز به مطالعه تشویق  می‌کند و این کار شایسته وی علاوه بر تقویت منابع کودک کتابخانه، باعث دلگرمی کتابداران کتابخانه نیز شده است.

امیررضا شخص، عضو کودک کتابخانه رئیس فرهمند نیز هدف از اهدای کتاب‌های شخصی خود به کتابخانه را شوق به بهره‌مندی دیگران از کتاب‌های مفیدش دانست و گفت: همانطور که خواندن این کتاب‌ها برای من جالب و جذاب بود و باعث افزایش معلومات من در زمینه‌های مختلف شد، تصمیم گرفتم با اهدای آنها به کتابخانه، دیگران را نیز از لذت خواندن کتاب‌هایم بهره‌مند کنم و به دانش و آگاهی آنان افزوده شود.

وی افزود: از اهدای کتاب‌هایم به کتابخانه لذت می‌برم و احساس خوشایندی دارم که دیگران هم می‌توانند از کتاب‌هایم استفاده کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: