کد خبر: 30092
تاریخ انتشار: جمعه, 03 شهریور 1396 - 21:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «تن‌تن و سندباد» در محلات جمع‌خوانی شد

منبع : لیزنا
برنامه جمع خوانی کتاب «تن‌تن و سندباد» و کارگاه آموزش ساخت کاردستی، در کتابخانه علامه طباطبایی محلات استان مرکزی برگزار شد.
کتاب «تن‌تن و سندباد» در محلات جمع‌خوانی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مرکزی، فاطمه خسروی، کتابدار بخش کودک کتابخانه علامه طباطبایی گفت: با هدف ایجاد عادت به مطالعه در کودکان و مأنوس شدن آنان با کتاب و کتابخانه، نشست جمع خوانی به همراه کارگاه آموزش کاردستی در این کتابخانه برگزار شد.

خسروی افزود: در این برنامه کتاب «تن‌تن و سندباد» نوشته محمد میرکیانی از سری کتاب‌های طرح کتاب‌خوان مردادماه ویژه کودکان و نوجوانان معرفی و جمع‌خوانی شد. همچنین کلاس آموزش کاردستی با وسایل دورریختنی در بخش کودک کتابخانه برگزار و در این کارگاه، کتاب «پروانه و کرم ابریشم» نوشته باری واتس معرفی شد. کودکان از طریق این کتاب با چرخه زندگی و تغذیه پروانه‌ها آشنا شدند و پروانه‌های زیبای خود را با کاغذهای رنگی ساختند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: