کد خبر: 30206
تاریخ انتشار: دوشنبه, 06 شهریور 1396 - 18:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه آموزشی با موضوع استفاده مناسب از شبکه‌های مجازی در آلتین‌کش قزوین

منبع : لیزنا
مسئول کتابخانه عمومی کامیاب آقایی تبریز روستای آلتین‌کش قزوین از برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع استفاده مناسب از صفحات مجازی برای بانوان این روستا خبر داد.
کارگاه آموزشی با موضوع استفاده مناسب از شبکه‌های مجازی در آلتین‌کش قزوین

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، ستاره کشاورز خامسی با اعلام این خبر گفت: دوره‌ها و برنامه‌های متعدد اجتماعی  و فرهنگی باهدف افزایش آگاهی و دانش مخاطبان و ارتقای سلامت اجتماعی در کتابخانه عمومی آلتین‌کش برگزار می‌شود که این کارگاه بخشی از آن است.

کشاورز خامسی افزود: معرفی کتاب‌های مفید و خواندنی درباره استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی و اینترنت از بخش‌های دیگر این کارگاه آموزشی ویژه بانوان بود.

وی ادامه داد: گفتگو درباره عوارض استفاده از مواد مخدر و روان‌گردان از دیگر بخش‌های این کارگاه بود که با معرفی جدیدترین کتاب‌های این حوزه، پیگیری شد.

 

کشاورز خامسی با تأکید بر نقش کتابخانه‌ها در آموزش عمومی جامعه، افزود: کتابخانه‌ عمومی، مجموعه‌ای فرهنگی است که می‌تواند با برگزاری برنامه‌های مفید و اثربخش، بخشی از نیازهای جامعه به آموزش‌های همگانی را رفع کرده و در رشد فرهنگ اجتماعی سهیم باشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: