کد خبر: 30343
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 شهریور 1396 - 14:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست‌های کتاب‌خوان در حاشیه نمایشگاه «ازدواج و خانواده» برگزار شد

منبع : لیزنا
دو نشست کتاب‌خوان ویژه با موضوع ازدواج و خانواده در محل برپایی نمایشگاه «ازدواج و خانواده» یزد به همت مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی اتابکی و دکتر جوادی برگزار شد.
نشست‌های کتاب‌خوان در حاشیه نمایشگاه «ازدواج و خانواده» برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، دو نشست کتاب‌خوان ویژه با موضوع ازدواج و خانواده در محل برپایی نمایشگاه «ازدواج و  خانواده» یزد به همت مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی اتابکی و دکتر جوادی یزد برگزار شد. در این نشست‌ها چند تن از اعضای کتابخانه و فعالان فرهنگی استان به معرفی کتاب‌های موردنظر خود پرداختند.

در نشست نخست که به همت کتابداران کتابخانه اتابکی و با حضور حامد عطارها، معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد، مریم آقازاده شیرازی، مسئول پایگاه مقاومت ام‌البنین، کتاب «سخنرانی‌های استاد رفیعی ویژه خانواده‌ها» اثر ناصر رفیعی محمدی؛ منیره کارگر، عضو کتابخانه، کتاب «کلیدهای طلایی ازدواج» نوشته بهرام بزرگ دوست؛ فوزیه کرمی، عضو کتابخانه، کتاب «آیین همسرداری» اثر ابراهیم امینی و روح‌انگیز کرمی، عضو کتابخانه، کتاب «مطلع عشق» اثر محمدجواد حاج علی‌اکبری را معرفی کردند.

در نشست کتاب‌خوان دیگری که توسط کتابخانه دکتر جوادی در محل برپایی نمایشگاه ازدواج و خانواده یزد برگزار شد، ۵ تن از اعضای کتابخانه به معرفی کتاب پرداختند. در این نشست، کتاب‌های «ازدواج سنجیده» نوشته جودیت ویورست، «عشق ویرانگر» اثر براد جانسون، «روش تحلیل خانواده» اثر سعید جهانشاهی‌فرد، «چهارفصل ازدواج» نوشته کپ مَن و «زندگی مشترک و حد و مرزهایش» اثر هنری تلاؤت معرفی شد.

 

گفتنی است، نمایشگاه «ازدواج و خانواده» در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد (کارخانه جنوب سابق) برگزار و شامگاه جمعه دهم شهریور به کار خود پایان داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: