کد خبر: 30781
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 مهر 1396 - 15:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان ویژه نابینایان و کم‌بینایان در یزد برگزار شد

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان دفاع مقدس ویژه نابینایان و کم‌بینایان یزدی با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان ویژه نابینایان و کم‌بینایان در یزد برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، در این نشست که رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، سرهنگ محمد رجبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، الهه جورابی و ونوس عامری، دو عضو شورای اسلامی شهر یزد و جمعی از کتابداران یزدی حضور داشتند، ۵ تن از  اعضای نابینا و کم‌بینای کتابخانه‌های عمومی استان به معرفی کتاب‌های برگزیده خود پرداختند.

در این نشست ویژه، کتاب‌های «آشنایی با دفاع مقدس» نوشته منصور منصوری، «دختر شینا» اثر بهناز ضرابی‌زاده، «آخرین شلیک» نوشته کاظم فرامرزی، «نورالدین پسر ایران» مجموعه خاطرات سید نورالدین عافی، «خاک‌های نرم کوشک» نوشته سعید عاکف و «پایی که جا ماند» اثر سید ناصر حسینی‌پور به ترتیب توسط محمدحسن پارسائیان، حسین دشتی، محمدمهدی زارع، فهیمه رضایی‌پور، روح‌الله رنجبر و محمدمهدی دشتی برای حاضران معرفی شد

رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در این نشست با تشکر از مدیرکل و کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به دلیل همکاری در برگزاری نشست کتاب‌خوان نابینایان، گفت: نشست‌هایی که با حضور اعضای نابینا و کم‌بینای کتابخانه‌ها برگزار می‌شود همواره پرمحتوا و ارزشمند است که نشان از اهل مطالعه بودن این قشر از جامعه دارد.

سرهنگ محمد رجبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد نیز در ابتدای نشست کتاب‌خوان دفاع مقدس نابینایان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان در ۸ سال دفاع مقدس و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های این عزیزان بیان داشت: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران سرشار از صحنه‌های پرشکوه ایثار و از جان گذشتگی ایثارگران عزیز است که بیان این سرافرازی‌ها می‌تواند نسل نوپای جامعه اسلامی ایران را بسازد.

در پایان نشست کتاب‌خوان دفاع مقدس ویژه نابینایان و کم‌بینایان یزد، از ارائه دهندگان معرفی کتاب با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

 

این نشست ویژه کتاب‌خوان به میزبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: