کد خبر: 32000
تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 آذر 1396 - 16:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نقد و بررسی کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» در کتابخانه شهید آوینی

منبع : لیزنا
کتابخانه شهید آوینی همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام  کتاب آنک آن یتیم نظر کرده  را نقد و بررسی می کند.
نقد و بررسی کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» در کتابخانه شهید آوینی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهار و فرهنگسرای اشراق؛ این برنامه با هدف گسترش و تعمیق شناخت قشر نوجوان و جوان از الگو های دینی و آشنایی با سیره اهل بیت علیهم السلام روز دوشنبه 13 آذر ماه ساعت 9 صبح  با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیرازی فر در دبیرستان هوشمند قرآنی ابوذر غفاری برگزار خواهد شد.

گفتنی است آنک آن یتیم نظر کرده روایتی از زندگی پیامبر (ص) از زمان تولد تا هجرت به حبشه است که با نثری تاریخی که به فارسی دری نزدیک است نگاشته شده است.

داستان از اندکی پیش از تولد محمد بن عبداله آغاز شده و ماجرای زندگی وی را تا پایان هجرت عده‌ای از مسلمانان به حبشه در بر می‌گیرد.

نثر کتاب به فارسی‌دری نزدیک است.

برخی از منتقدان استفاده نویسنده از منابع معتبر تاریخی و دقت وی در نقل جزئیات تاریخی و نیز استفاده از زاویه دید تلفیقی در روایت داستان را از نقاط قوت این اثر به برشمرده‌اند.

این کتاب پیش از انتشار، در قالب یک برنامه روایت - نمایشی رادیویی با عنوان از سرزمین نور، صبح‌های جمعه، از ساعت ۸ تا ۸:۳۰ از شبکه سراسری صدای جمهوری اسلامی پخش شده است.

 

علاقه مندان به حوزه کتاب می توانند به نشانی  خیابان جشنواره، خیابان شهید زهدی، میدان تختی، نبش کوچه صاحب الزمان عج کتابخانه شهید آوینی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن : 77964648 تماس حاصل کنند

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: