کد خبر: 32118
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 آذر 1396 - 13:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه نقاشی در کتابخانه عمومی بندمُلا هرمزگان برپا شد

منبع : لیزنا
آثار منتخب از مسابقه نقاشی اعضای کتابخانه عمومی بندملا شهرستان رودان، استان هرمزگان با موضوع کتاب و کتابخوانی که به مناسبت گرامیداشت ایام هفته کتاب برگزار شده بود، در قالب یک نمایشگاه نقاشی در این کتابخانه در معرض دید عموم قرار گرفت.
نمایشگاه نقاشی در کتابخانه عمومی بندمُلا هرمزگان برپا شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، هادی نجفی، کتابدار کتابخانه عمومی بندملا شهرستان رودان استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: این کتابخانه در محله بندملا از شهرستان رودان واقع در استان هرمزگان است که در مجموع دارای ۱۴ هزار و ۴۶۳ منبع اطلاعاتی و بخش‌های کودک و نوجوان، سالن مطالعه خواهران و برادران، نشریات است.

نجفی یکی از برنامه‌هایی که طی یک ماه اخیر به صورت مستمر در کتابخانه اجرا می‌شد، برگزاری کلاس‌های نقاشی بود که با حضور ۲۰ هنرجو از میان اعضای کتابخانه برگزار می‌شد؛ به مناسبت فرارسیدن ایام هفته کتاب، مسابقه‌ای با موضوع کتاب و کتابخوانی میان تمام اعضای کتابخانه برگزار کردیم که با استقبال خوب اعضاء و استادان و معلمان نقاشی منطقه همراه شد که آثار ارائه شده در این مسابقه در قالب نمایشگاهی در هفته جاری به نمایش گذاشته شد.

 وی با اشاره به ارائه حدود ۳۰ اثر در این نمایشگاه، افزود: صاحبان آثار به نمایش گذاشته شده، اعضای ۷ ساله تا ۱۵ ساله این کتابخانه هستند که با راهنمایی استادان خود این آثار را ارائه کرده‌اند؛ به گونه‌ای که استادان طرح‌هایی مانند آثار ارائه شده در دوسالانه کارتون کتاب، در اختیار اعضا قرار می‌دادند و آنها با الگوبرداری و الهام گرفتن از این طرح‌ها آثار نقاشی خود را ارائه می‌کردند.

نجفی هدف از برپایی این نمایشگاه را جذب مردم و اهالی محل به کتابخانه عنوان کرد و گفت: وقتی مردم به بهانه برپایی نمایشگاه نقاشی به کتابخانه می‌آیند، ضمن بازدید از آثار ارائه شده بقا موضوع کتاب و کتابخوانی، با سایر فعالیت‌های کتابخانه آشنا می‌شوند و همین موضوع زمینه حضور دوباره آنان در کتابخانه را باعث می‌شود. به خصوص اینکه تأکید داریم خانواده‌ها، یعنی هم والدین و هم فرزندان در این نمایشگاه و کتابخانه حاضر شوند تا بتوانیم به این هدف نزدیک شویم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از روز شنبه ۲۷ آبان ماه تا پنجشنبه ۲ آذر ماه در کتابخانه عمومی بندملا شهرستان رودان برپا خواهد بود و تاکنون گروه‌های مختلفی از مدارس و سایر مجموعه‌های فرهنگی هنری از این نمایشگاه بازدید کرده و خواهند کرد.

 

برخی آثار ارائه شده در این نمایشگاه نقاشی به شرح زیر است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: