کد خبر: 32469
تاریخ انتشار: جمعه, 15 دی 1396 - 20:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ارسال بیش از ۷۰۰ نسخه کتاب به مناطق محروم لرستان در قالب طرح «پیک دانایی»

منبع : لیزنا
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پلدختر از ارسال بیش از ۷۰۰ نسخه کتاب به مناطق محروم روستایی و عشایری لرستان در قالب طرح «پیک دانایی» خبر داد.
ارسال بیش از ۷۰۰ نسخه کتاب به مناطق محروم لرستان در قالب طرح «پیک دانایی»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، علی‌محمد قهرمانی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پلدختر با اعلام این خبر گفت: کتاب‌های ارسالی از محل منابع مازاد خانواده‌ها در برنامه نذر کتاب، همچنین کتاب‌های اهدایی خیرین کتاب تأمین و به مناطق محروم روستایی و عشایری ارسال‌شده است.

قهرمانی هدف از اجرای این طرح را اشاعه فرهنگ کتابخوانی و پرورش استعدادهای نهفته در مناطق روستایی و عشایری دانست و افزود: طرح پیک دانایی از سال گذشته به همت کتابداران اداره کتابخانه‌های شهرستان پلدختر آغاز شده و از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از  ۱۰۰۰ نسخه کتاب به مناطق روستایی و عشایری این شهرستان ارسال کرده‌ایم.

وی از زحمات کتابداران، آموزگاران، خیرین و اصحاب رسانه در اجرای طرح پیک دانایی تشکر کرد و افزود: علاقه‌مندان به مشارکت در اجرای این طرح می‌توانند کتاب‌های اهدایی و مازاد خود را به کتابخانه عمومی علامه جزایری شهرستان پلدختر تحویل دهند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: