کد خبر: 34133
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 ارديبهشت 1397 - 15:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای بیش از ۲ هزار نسخه کتاب به حوزه‌های علمیه استان سمنان

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از اهدای بیش از ۲ هزار نسخه کتاب به حوزه‌های علمیه شهرستان سمنان و سرخه خبر داد.
اهدای بیش از ۲ هزار نسخه کتاب به حوزه‌های علمیه استان سمنان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش با اعلام این خبر گفت: در راستای گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نیز ایفای نقش مؤثر این اداره کل در تجهیز و تأمین منابع سایر کتابخانه‌ها، بیش از دو هزار نسخه کتاب به حوزه‌های علمیه شهرستان‌های سمنان و سرخه اهدا شد.

وی ادامه داد: این منابع بیشتر در زمینه علوم دینی و کتاب‌های  تخصصی حوزه‌های علمیه و به زبان عربی هستند که بخش عمده‌ای از آن‌ها در جریان برگزاری جشنواره اهدای کتاب در مرکز مبادله استان سمنان جمع‌آوری ‌شده و مازاد بر نیاز کتابخانه‌های عمومی استان بوده است. از این منابع بیش از ۷۰۰ نسخه به حوزه علمیه سرخه و بیش از ۱۳۰۰ نسخه به حوزه علمیه سمنان اختصاص یافته است که در کتابخانه‌های این مراکز مورداستفاده طلاب و مدرسین قرار خواهد گرفت.

شایان‌ذکر است، جشنواره اهدای کتاب با هدف ترویج سنت حسنه اهدای کتاب به مدت ۴ ماه از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد و طی آن بیش از ۳۰۰ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: