کد خبر: 34343
تاریخ انتشار: شنبه, 15 ارديبهشت 1397 - 14:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی شهید فهمیده آراداناستان سمنان

منبع : لیزنا
سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آرادان با اشاره به این مطلب که نمایشگاه کتاب با همکاری این اداره و آموزش و پرورش شهرستان در کتابخانه عمومی شهید فهمیده برگزار شد گفت: این نمایشگاه از دهم اردیبهشت ماه به مدت یک هفته پذیرای علاقمندان است.
نمایشگاه کتاب در کتابخانه عمومی شهید فهمیده آراداناستان سمنان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، ابراهیم مونسان در آئین افتتاحیه نمایشگاه که با حضور  امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر، رئیس کمیته امدادو ناشران و نویسندگان شهرستان آرادان برگزارشد ضمن بیان اینکه در این نمایشگاه  ۱۴۰۰ عنوان کتاب با ۲۲ هزارو ۵۰۰ نسخه در گروه سنی کودک وبزرگسال در معرض دید عموم قرار گرفته است بیان داشت: برگزاری نمایشگاه در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار تاثیر گذار است.

امام جمعه شهرستان آرادان نیز، با تاکید براینکه  برپایی نمایشگاه کتاب یکی از مهمترین فعالیت‌های فرهنگی است اظهار داشت: باید برای برگزاری چنین نمایشگاههایی تلاش شود.

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا با اشاره به این مطلب که  کتاب و کتابخوانی از جمله مهمترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ است افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار زیادی بر انس با کتاب در میان همه اقشار بخصوص جوانان داشته و دارند.

وی کتاب را مجموعه‌ای از محصولات یک فکر، اندیشه، ذوق وهنردانست و گفت: باید برای توسعه کتابخوانی تلاش شود.

در ادامه فرماندارشهرستان آرادان نیز، مهمترین هدف نمایشگاه کتاب را توسعه گفتمان فرهنگی دانست و افزود: کتاب باید در زندگی مردم بیشتر وجود داشته باشد.

سعید افشاری تصریح کرد: امیدواریم مسئولان  توسعه کتاب و کتابخوانی  را در اولویت کارهایشان قرار دهند و در تمام برنامه‌هایشان پیوست فرهنگی را در نظر بگیرند.

وی با با اشاره به  گسترش فضاهای مجازی خاطرنشان کرد: فضاهای فرهنگی نظیر نمایشگاه کتاب فرصتی مناسبی جهت تحریک مردم به مطالعه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: