کد خبر: 34750
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 خرداد 1397 - 13:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب رمضان در کتابخانه شهید بهشتی برازجان بوشهر افتتاح شد

منبع : لیزنا
 نمایشگاه کتاب رمضان با ارائه بیش از ۵ هزار عنوان کتاب در کتابخانه عمومی شهید بهشتی برازجان افتتاح شد.
نمایشگاه کتاب رمضان در کتابخانه شهید بهشتی برازجان بوشهر افتتاح شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر، نمایشگاه کتاب رمضان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان در کتابخانه شهید بهشتی برازجان افتتاح شد.

جواد لقمان زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان اظهار داشت: همان‌طور که بدن احتیاج به ورزش و تمرین دارد، ذهن را نیز باید با مطالعه مداوم، فعال نگه داشت.

وی با تقدیر از اداره کتابخانه‌های عمومی دشتستان و کارکنان کتابخانه عمومی شهید بهشتی برازجان، بیان کرد: ازآنجاکه کتاب و کتابخوانی باعث شکوفایی و بالندگی فرهنگی می‌شود، امیدوارم که برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها در محلات مختلف شهر و نیز روستاهای بزرگ شهرستان در دستور کار قرار گیرد تا شاهد تثبیت جایگاه کتاب، کتابداران و کتابخانه‌ها و در نهایت افزایش سرانه مطالعه در شهرستان باشیم.

مجتبی عباسی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان نیز اظهار داشت: در این نمایشگاه بالغ‌بر ۵ هزار عنوان کتاب در حوزه‌های مذهبی، علمی، پژوهشی، ادبی، پزشکی، تاریخی، روان شناسی و کودک و نوجوان موجود است که با ۲۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان ارائه شده است.

گفتنی است، این نمایشگاه از ۵ تا ۲۴ خردادماه در طبقه همکف کتابخانه شهید بهشتی دایر خواهد بود؛ علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: