کد خبر: 35217
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 تیر 1397 - 21:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نظر مشاور امور بانوان شهرداری قزوین درباره جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
مشاور امور بانوان شهرداری قزوین ضمن شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بر اهمیت برگزاری این مسابقات در افزایش فرهنگ مذهبی جامعه تاکید کرد.
نظر مشاور امور بانوان شهرداری قزوین درباره جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی کتابخانههای عمومی استان قزوین، زهرا روزبهانی مشاور امور بانوان شهرداری قزوین در گفت و گو با روابط عمومی کتابخانههای عمومی استان قزوین گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی تاثیر بسزایی در ارتقای سطح فرهنگی جامعه دارد، یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی کشورها نرخ مطالعه و کتابخوانی در هر کشور است.

وی اظهار کرد: با توجه به ایمان، اعتقاد و ارادتی که مردم ایرام به ساحت مقدس امامان معصوم (ع) به ویژه حضرت امام رضا (ع) دارند، برگزاری چنین جشنواره هایی در فرهنگ سازی،رشد و ارتقای سطح فرهنگی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

روزبهانی افزود: همچنین با توجه به منابع جدیدی که در این جشنواره در دسترس عموم مردم قرار می گیرد،گرایش کودکان و نسل جوان را به الگوهای برتر بیشتر ساخته و سبک زندگی رضوی را ترویج داده و امکان مناسبی را فراهم نموده تا اعضای خانواده با دریافت خوراک فرهنگی مناسب سطح دانش عمومی و فرهنگ خود را افزایش دهند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن ثبت نام و شرکت در مسابقه درجریان آخرین اخبار و رویدادهای جشنواره قرار بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: