کد خبر: 35415
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 تیر 1397 - 10:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری جلسه نقد «تا...تو» در کتابخانه ابن سینا

منبع : لیزنا
داستان «تا ... تو» از مجموعه داستانهای کتاب «گنج پنهان» با حضور نویسنده، منتقدین و اعضای کانون های ادبی و علاقمندان به حوزه داستان نویسی، چهارشنبه 13 تیر ماه سال جاری از ساعت 16 در کتابخانه ابن سینا برگزار می شود.به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، داستان « تا ...تو» نوشته مرضیه اسلام بیگی، روایت خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که در قالب مجموعه داستان « گنج پنهان» به رشته تحریر درآمده است.
برگزاری جلسه نقد «تا...تو» در کتابخانه ابن سینا

 

در برنامه نقد و بررسی داستان «تا ... تو»، «علی افتخاری نژاد» ویژگی های فکر اولیه و زاویه دید در داستان، «محسن سلیمانی فاخر» ارکان داستان، «ناهید نیک بین» روش انتقال اطلاعات کلامی و نثر خوب داستان و «نفیسه سعید بخش» نیز صحنه و صحنه پردازی را در حضور نویسنده نقد می کنند و معصومه کیانی نیز به عنوان کارشناس ادبی در برنامه حضور دارد.

مجموعه داستان کوتاه « گنج پنهان» شامل پنجاه داستان کوتاه در 385 صفحه به کوشش ابوالفضل درخشنده در قطع رقعی در شمارگان 5 هزار نسخه در سال 95 توسط انتشارات حدیث قلم به رشته تحریر درآمده است.

کتابخانه ابن سینا در خیابان پیروزی، بوستان قانون، میدان چهارصد دستگاه واقع است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: