کد خبر: 35988
تاریخ انتشار: شنبه, 06 مرداد 1397 - 15:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست معرفی کتاب در کتابخانه عمومی خاتم شوش در خوزستان

منبع : لیزنا
نشست معرفی کتاب «گیاهان چگونه رشد می کنند؟» همراه با تمرین عملی کاشتن گیاه در کتابخانه عمومی خاتم شوش برگزار شد.
نشست معرفی کتاب در کتابخانه عمومی خاتم شوش در خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، معصومه خاکی زاده، مسئول کتابخانه عمومی خاتم از برگزاری نشست  معرفی کتاب «گیاهان چگونه رشد می کنند؟» نوشته سوزان مایز و ترجمه امیر صالحی طالقانی با حضور اعضای کودک و نوجوان در محل کتابخانه خبر داد.

خاکی زاده هدف از برگزاری این نشست را آشنا ساختن اعضا با اهمیت و تنوع گیاهان و لزوم حفاظت از آنها و نحوه تکثیر و رشد گیاهان عنوان کرد و گفت: در این کلاس آموزشی علاوه بر معرفی کتاب «گیاهان چگونه رشد می کنند؟»اثر سوزان مایز، نحوه کاشت و مراقبت از گل و گیاه بصورت عملی به اعضای کودک آموزش داده شد. در این کتاب موضوعاتی از قبیل  رشد گل ها، دانه‌ها، ریشه و جوانه ها، چه گیاهانی را می توانید پرورش دهید و نکاتی جالب و عجیب در مورد گیاهان آمده است.

وی گفت: در این کلاس آموزشی  کتابهای مربوط به گیاه شناسی در  گروه سنی کودک به نمایش در آمد، که با استقبال اعضا مواجه شد. کتاب های «ای. تی. در جست و جوی گیاهان» اثر سیمون اسمایلی؛ «گیاهان و گل‌های صحرایی» اثر الهی‌خراسانی؛ «می‌دانی چرا درختان کاج برگ‌های سوزنی دارند؟» و «سوال‌های دیگر درباره‌ی جنگل‌ها» اثر گف جکی؛ «گیاه‌شناسی» اثر رابرت دبلیو وود و «فعالیت‌های علمی درباره‌ی طبیعت» اثر جانیس وان‌کلیو، کتابهایی بودند که در این کلاس به نمایش گذاشته شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: