کد خبر: 36617
تاریخ انتشار: شنبه, 03 شهریور 1397 - 17:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری طرح اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان در چرداول ایلام

منبع : لیزنا
طرح یک ماهه اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چرداول در کتابخانه عمومی شهید چمران آسمان آباد برگزار شد.
برگزاری طرح اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان در چرداول ایلام

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، طرح یک ماهه اوقات فراغت ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان چرداول، از ابتدای مردادماه ۹۷ در کتابخانه عمومی شهید چمران آسمان آباد برگزار شد.

فریدون مرادحاصلی، مسئول کتابخانه شهید چمران در این خصوص گفت: در راستای اجرای برنامه های اوقات فراغت و به منظور تشویق و جذب کودکان به مطالعه، این کتابخانه به برگزاری کلاس یک ماهه آموزش طراحی و نقاشی ویژه کودکان با مربی گری مینا صیدبیگیان اقدام کرده است.

وی هدف از برگزاری این کلاس آموزشی را ایجاد فضایی با نشاط، پرورش خلاقیت کودکان و پر کردن اوقات فراغت آنها دانست و افزود: کتابخانه عمومی نهادی فرهنگی است و می تواند در فرهنگ سازی نقش تعیین کننده ای داشته باشد. با ایجاد عادت به مطالعه از سنین کودکی، افراد به کتابخوانی و مطالعه مفید ترغیب می شوند.

مرادحاصلی در پایان افزود: این کلاس مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفته است و آنها به صورت رایگان به عضویت کتابخانه درآمده اند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: