کد خبر: 38006
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 دی 1397 - 10:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه آثار صنایع دستی نوسوادان در کتابخانه ولی عصر(عج) خاتم برپا شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
به مناسبت سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی، جمعی از آموزگاران و سوادآموزان نهضت سوادآموزی شهر هرات،‌ صنایع دستی و غذاهای محلی هرات را در کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) به نمایش گذاشتند.
نمایشگاه آثار صنایع دستی نوسوادان در کتابخانه ولی عصر(عج) خاتم برپا شد

به گزارش لیزنا، رقیه میرزایی، مسئول کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) با اعلام این خبر گفت گفت: به مناسبت سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی جمعی از آموزگاران و سوادآموزان نهضت سوادآموزی شهر هرات دست‌سازهای هنری و محلی خود را در معرض دید عموم گذاشتند.

 وی افزود: فرش دستباف، گلیم، ملیله‌دوزی، تابلوهای نقاشی، آثار خیاطی و گلدوزی، بافتنی و مکرومه‌بافی از مهم‌ترین صنایع دستی به نمایش درآمده در این نمایشگاه بود.

مسئول کتابخانه حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه داد: سوادآموزان همچنین غذاهای بومی و محلی شهر هرات نظیر قاتاق، کاچی، فسنجان، کماج سمنو و کشک بادمجان را به معرض نمایش گذاشتند.

میرزایی گفت: بازدید آموزش دهندگان و سوادآموزان از بخش‌های مختلف کتابخانه و معرفی کتاب «سربلند، روایت زندگی شهید محسن حججی» از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

به گفته مسئول کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) خاتم، این نمایشگاه که با همکاری نهضت سواد آموزی شهرستان و کتابخانه حضرت ولی عصر(عج) برپا شده، به مدت سه روز برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

گفتنی است، هفتم دی سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: