کد خبر: 38984
تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 اسفند 1397 - 10:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهدای ۴۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان جلفا آذربایجان شرقی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان شرقی
 در اقدامی فرهنگی جهت حمایت از کتابخانه های عمومی شهرستان جلفا، تعداد ۴۰۰ نسخه کتاب توسط منطقه آزاد ارس به کتابخانه های عمومی این شهرستان اهدا شد.
اهدای ۴۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان جلفا آذربایجان شرقی

به گزارش لیزنا، در راستای غنی سازی مجموعه کتابخانه های شهرستان جلفا، بیش از ۴۰۰ نسخه کتاب توسط معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه به کتابخانه های شهرستان جلفا اهدا شد.

در این اقدام فرهنگی که به دنبال درخواست مراجعین در جهت غنی سازی منابع کتابخانه انجام شد، کتاب هایی در موضوعات مختلف، که کتابخانه های عمومی شهرستان در آن حوزه، با کمبود مواجه بودند، خریداری و به کتابخانه های عمومی شهرستان اهدا شد. شایان ذکر است ارزش ریالی کتب ارسالی بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.

سعید مفضفی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جلفا در این خصوص گفت: این سومین مرحله از خرید و اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان جلفا از ابتدای سال جاری توسط معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس و نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: