کد خبر: 38992
تاریخ انتشار: یکشنبه, 12 اسفند 1397 - 11:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایش عروسکی در کتابخانه علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه در خراسان جنوبی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی
 به مناسبت میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و روز مادر، نمایش عروسکی در کتابخانه عمومی علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه شهرستان فردوس، اجرا شد.
نمایش عروسکی در کتابخانه علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه در خراسان جنوبی

به گزارش لیزنا، به مناسبت میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و روز مادر، نمایش عروسکی در کتابخانه عمومی علامه شیخ مفید باغشهر اسلامیه شهرستان فردوس، اجرا شد.

در این برنامه که جمعی از کودکان و مادران عضو کتابخانه علامه شیخ مفید حضور داشتند، گروه نمایش عروسکی این کتابخانه با همکاری فاطمه صالح نیا، کتابدار کتابخانه و مربی عروسک سازی، یکی از داستان های کتاب «قصه های کوچک برای بچه های کوچک» نوشته شکوه قاسم نیا را با عروسک های دست ساز خود برای حاضران به نمایش گذاشتند.

نمایش عروسکی فرآیند محور، یک فعالیت گروهی است که طی آن مربی با شناختی که از میزان توانایی اعضا دارد، گروهی تشکیل می‌دهد تا آن ها با استفاده از مواد در دسترس، دکور و عروسک های دست ساز، نمایش را بر اساس متن کتاب، تهیه و با هدایت و راهنمایی مربی و اعضای گروه روی صحنه اجرا ‌کنند. در نتیجه، مهم‌ترین تأثیر فعالیت نمایش عروسکی، کشف و شکوفایی استعداد و خلاقیت در کودکان و نوجوانان است.

اجرای سرود نونهالان مهد امام حسن مجتبی(ع)، اجرای مسابقه برای کودکان و مادران و پذیرایی و اهدای جوایز به برندگان مسابقه نقاشی، از دیگر برنامه های این جشن بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: