کد خبر: 39331
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 فروردين 1398 - 10:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اعزام کتابخانه سیار فروغ دانایی البرز حامل کتاب و اسباب بازی به مناطق سیل زده خوزستان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز
 کتابخانه سیار استان البرز در قالب طرح فرهنگی «بهار مهربانی» به محل اسکان خانواده‌های سیل‌ زده‌ در خوزستان اعزام ‌شد.
اعزام کتابخانه سیار فروغ دانایی البرز حامل کتاب و اسباب بازی به مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش لیزنا، احمد علی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، با اشاره به حادثه غم‌بار سیل در برخی از استان‌های کشور و ابراز همدردی و همراهی تمامی کتابداران و کارکنان این اداره کل جهت همیاری و کمک به هموطنان این مناطق اظهار اداشت: اولین بخش از هدایای فرهنگی این اداره کل، در قالب طرح «بهار مهربانی» توسط کتابخانه سیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به محل اسکان خانواده‌های سیل‌ زده‌ در خوزستان اعزام ‌شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اعزام این کتابخانه سیار با مجموعه‌ای از هدایای فرهنگی همچون کتاب و اسباب بازی، با هدف تقویت روحیه امید و ایجاد سرگرمی و در راستای کاهش آلام و آسیب‌های روانی خانواده‌ها به ویژه کودکان و نوجوانان در این حادثه بوده است؛ کودکان و نوجوانان صبور و پردردی که شاید لازم باشد در این ازدحام کمک‌های مالی، عمرانی و امدادی بیشتر دیده شوند.

هراتی همچنین با اشاره به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی شامل کتاب و اسباب بازی در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان، خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در نماز جمعه شهرستان کرج، فضای مجازی، پورتال اداره کل و ... شاهد مراجعه اقشار مختلف مردمی جهت مشارکت در یاری رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده هستیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در پایان یادآور شد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند جهت مشارکت در این امر خداپسندانه، هدایای خود را در قالب کتاب و اسباب بازی به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: