کد خبر: 39711
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 خرداد 1398 - 10:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در راستای نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی:

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گتوند برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گتوند با محوریت نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای اجرای برنامه های فرهنگی مشارکتی و بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی برگزار شد.
جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گتوند برگزار شد

به گزارش لیزنا، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی گتوند با محوریت نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای اجرای برنامه های فرهنگی مشارکتی و بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی ، به ریاست عبدالرضا احساني نيا فرماندارگتوند، در فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا ابوذر اکبری نیا، رئیس اداره کتابخانه های عمومی گتوند، گزارشی از وضعیت کتابخانه ها، فعالیت های انجام شده در راستای برگزاری نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و مصوبات جلسه پیشین انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ارائه کرد.

عبدالرضا احساني نيا، فرماندار گتوند در جلسه انجمن كتابخانه هاي عمومي گفت: برگزاري جشنواره رضوي گامي در جهت ترويج فرهنگ رضوي و آشنايي با سيره امام رضا (ع) است.

وي با اشاره به اهمیت ترویج سنت کتابخوانی در جامعه، بیان کرد: ترويج و گسترش فرهنگ اسلامي و رضوي با برگزاري اين چنين جشنواره هايي در سطح ملي كه موجب خوانش و خواندن كتاب ميشود از فعاليت فرهنگي بسيار خوبي است.

وي در ادامه اظهار داشت: يكي از دغدغه هاي مقام معظم رهبري همواره اين بوده كه فرهنگ كتابخواني بايد گسترش پيدا كند و برگزاري اين جشنواره هاي كتابخواني ارزشمند كه آميخته با فرهنگ شيعي و اسلامي است ميتواند كمك بسيار خوبي به ترويج فرهنگ كتاب  و كتابخواني شود.

احساني نيا افزود: در جامعه كنوني ايران اسلامي فرهنگ كتابخواني بايد در بين خانواده ها جاي خود را پيدا كند و يكي از نكات مهم برگزاري اين جشنواره كه در مقاطع سني مختلف برگزار ميشود شركت خانواده ها در اين جشنواره كتابخواني است كه ميتواند يك الگو براي مسابقات كتابخواني باشد.

گفتني است نهمين جشنواره كتابخواني رضوي از 15 ارديبهشت شروع و تا 28 خرداد آخرين مهلت ارسال و تحويل آثار به كتابخانه هاي عمومي گتوند و شركت در جشنواره است. 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: