کد خبر: 29514
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 13:41

داخلی

»

اخبار کتاب

آیین نکوداشت دکتر عماد افروغ برگزار می شود

منبع : لیزنا
رییس فرهنگسرای اندیشه از برگزاری آیین نکوداشت دکتر عماد افروغ ، نویسنده و جامعه شناس در فرهنگسرای اندیشه خبر داد.
آیین نکوداشت دکتر عماد افروغ برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگ سرای اندیشه، سجاد نوروزی با بیان این خبر افزود: آیین نکوداشت و رونمایی از 4 عنوان کتاب تازه منتشر شده دکتر عماد افروغ روز یک شنبه 8 مرداد ماه ساعت 18 در آمفی تئاتر فرهنگ سرای اندیشه برگزار می شود و قرار است در این برنامه که با حضور اهالی فرهنگ و دانشگاه برگزار خواهد شد از تلاش های چندین ساله دکتر عماد افروغ تجلیل شود.

وی اظهار داشت: 4 عنوان کتاب «ارزیابی انتقادی نهاد علم در ایران»، «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی(جلد دوم)»، «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی(جلد سوم)» و «نگرش منظومه ای و دیالتیکی به سینما در دفاع از سینمای اجتماعی» در این برنامه رونمایی خواهد شد.

رییس فرهنگ سرای اندیشه به حضور چهره های علمی و فرهنگی در این برنامه اشاره کرد و افزود: در این آیین نکوداشت چهره هایی همچون دکتر سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مطهری، مهدی گلشنی، حمید پارسانیا، مریجی و فرشته طائرپو به ایراد سخن خواهند پرداخت.

وی در پایان به حضور افروغ در عرصه علم و فرهنگ اشاره کرد و گفت: عماد افروغ بیش از سه دهه است که در عرصه علم و فرهنگ و سیاست کشور با تاکید بر ظرفیت انتقادی و تعالی گرایی گفتمان دینی و انقلابی در حال فعالیت های موثری است و تقدیر از وی در حقیقت، تقدیر از سه دهه تلاش وجهد انقلابی برای تعالی و رشد فرهنگ ملی،دینی و انقلابی است.

 

گفتنی است علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88765509 تماس و یا به آدرس فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان بوستان اندیشه مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: