کد خبر: 29801
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1396 - 15:53

داخلی

»

اخبار کتاب

حضور 9 نویسنده درنمایشگاه کتاب پکن

منبع : لیزنا
امیرمسعود شهرام نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ازحضور 9 نویسنده درمحل غرفه ایران در نمایشگاه کتاب پکن خبرداد.
حضور 9 نویسنده درنمایشگاه کتاب پکن

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن ازتاریخ 1 تا 5 شهریوربا حضورایران به عنوان مهمان ویژه برگزارمی شود. برای حضوردراین دوره برنامه های متعددی درنظرگرفته شده است که از جمله می توان به حضور9 نویسنده مطرح کشوردرمحل غرفه ایران اشاره کرد.

شهرام نیا، در این خصوص گفت: با هماهنگی های صورت گرفته 9 نویسنده مطرح کشور درغرفه ایران حضور دارند. هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده حوزه کودک و نوجوان که بسیاری از آثارایشان به زبان های مختلف ترجمه شده، حسین پاینده، منتقد ادبی و استاد نظریه و نقد ادبی دانشگاه علامه طباطبائی و برنده جایزه جلال، مرضیه سلیمانی، نویسنده و مترجم که کتاب تاریخ اندیشه در چین را به فارسی ترجمه کرده و برنده جایزه کتاب سال است، طاهره ایبد، نویسنده کتاب کودک و نوجوان که در جشنواره های مختلفی داوری بخش کودک و نوجوان رابرعهده داشته، الهام السادات میرزانیا، دانشیاردانشگاه علامه طباطبائی و مترجم فرهنگ چینی به فارسی، علی اصغر سید آبادی، شاعر و نویسنده حوزه ادبیات کودک و نوجوان، شیوا مقانلو، نویسنده، محقق و مترجم، جعفرشیرعلی نیا، نویسنده و پژوهشگر تاریخ دفاع مقدس وسحرترهنده، پژوهشگر، منتقد ادبیات و تصویرگرکتاب کودک درمحل غرفه ایران حضورخواهند داشت.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران درادامه خصوص نحوه حضوراین نویسندگان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته برخی ازاین نویسندگان با حمایت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و برخی نیز به صورت حمایت مشارکتی موسسه و ناشران درغرفه ایران حضورخواهند داشت.

 

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب پکن ازتاریخ 1 تا 5 شهریور ماه برگزار می شود. ایران مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: