کد خبر: 30726
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 مهر 1396 - 15:24

داخلی

»

اخبار کتاب

برای تجهیز کتاب‌خانه‌های بیمارستان‌های کودکان

دوباره_میخوانم، هشتگی که دوباره داغ می‌شود

منبع : لیزنا
گروه سلامت و هنر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوان اهدای کتاب و محصولات فرهنگی به کودکان بیمار و نیازمند را منتشر کرد.
دوباره_میخوانم، هشتگی که دوباره داغ می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، هنرمندان، خیران و خانواده‌ها هم‌زمان با «هفته ملی کودک» می‌توانند با اهدای کتاب و سایر محصولات فرهنگی سال تحصیلی بهتری را برای کودکان و نوجوانان رقم بزنند.

بر این اساس، غرفه گروه سلامت و هنر در نمایشگاه «هفته ملی کودک» آماده‌ی دریافت اقلامی همچون کتاب، نوشت‌افزار و سایر محصولات فرهنگی برای تجهیز کتابخانه‌ی بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مراکز نگهداری بچه‌ها و تعداد زیادی مدرسه در روستاهای مناطق محروم و مراکز آموزشی نیازمند است در عین حال دو کتاب‌خانه تازه راه‌اندازی شده در مرکز طبی کودکان تهران نیز از همین کتاب‌های اهدایی تجهیز خواهد شد.

در این میان گروه سلامت و هنر برای دومین بار با ایجاد کارزاری اینترنتی با هشتگ «#دوباره_میخوانم» در فضای شبکه‌های اجتماعی مردم ایران را به شرکت در این کارزار دعوت کرده است تا فرصت‌های مطالعه کتاب برای کودکان بستری شده در بیمارستان‌ها نیز فراهم شود. این هشتگ از سوی فعالان اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی در حال داغ شدن است.

قرار است مردم، نیکوکاران و خیران با همراهی نویسندگان، تصویرگران و اقشار فرهنگی، کتاب و محصولات فرهنگی را جمع‌آوری و پس از آن نسبت به راه‌اندازی و تجهیز کتاب‌خانه‌های بیمارستان‌های کشور اقدام کنند.

این گروه پیش‌تر نیز با دریافت اسباب‌بازی به تجهیز اتاق بازی بیمارستان‌ها پرداخته است.

 

نمایشگاه هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهر از ساعت 9 تا 18 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد و گروه سلامت و هنر در این نمایشگاه غرفه‌ای را برپا می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: