کد خبر: 37185
تاریخ انتشار: شنبه, 31 شهریور 1397 - 09:43

داخلی

»

اخبار کتاب

استقبال از نذر کتاب در روز عاشورا

منبع : لیزنا
در روز عاشورای امسال، همانند سال گذشته در کاشمر از شهرهای خراسان رضوی، به همت گروهی فرهنگی با نام «خیرات کتاب» طرح توزیع کتاب بجای نذری های مرسوم (اقلام خوراکی و نوشیدنی) با عنوان «نذر کتاب» انجام شد.
استقبال از نذر کتاب در روز عاشورا

 به گزارش لیزنا، در قالب این طرح بیش از 2500 جلد کتاب با موضوعات متنوع تاریخی، علمی، تربیتی و مذهبی در رده همه سنین، بین عزاداران حسینی توزیع شد. همزمان با توزیع این کتابها در پایگاه اصلی، در سالن های هیئات مذهبی نیز در بین کودکان و بانوان پخش گردید که با توجه به تازگی این نوع نذر، بسیار مورد استقبال و تحسین شهروندان قرار گرفت.

به گفته حسین افشاری مسئول گروه «خیرات کتاب» این طرح با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه در بین افراد مختلف جامعه و نیز فرهنگ سازی در حیطه نذرهای فرهنگی و علمی، بجای نذورات معمول اطعامی انجام گرفته است.

گروه «خیرات کتاب» در طی 5سال گذشته، ضمن اجرای برنامه ها و کارگاه های متعدد با هدف ترویج مطالعه در بین کودکان و نوجوانان، با کمک خیرین بیش از 20 هزار جلد کتاب برای تجهیز کتابخانه های 100 مدرسه ابتدایی روستایی و مناطق محروم کاشمر و بخش کوهسرخ، خریداری و اهدا کرده است.

 
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: