کد خبر: 27820
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 اسفند 1395 - 16:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرعامل خانه هنرمندان

آثار «کارتون کتاب» باید در تابلوهای تبلیغاتی استفاده شود

منبع : لیزنا
مجید رجبی معمار گفت: مجموعه آثار دوسالانه کارتون کتاب بهتر است که در تابلوهای تبلیغاتی شهر و مراکز مختلف به کار گرفته و دیده شوند.
آثار «کارتون کتاب» باید در تابلوهای تبلیغاتی استفاده شود

به گزارش لیزنا،  مجید رجبی معمار، مدیرعامل خانه هنرمندان در سومین دوسالانه کارتون کتاب که صبح امروز سه‌شنبه، ۱۷ اسفند‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، بیان کرد: از آنجا که بحث کتاب و کتابخوانی بسیار مهم است، خوشحالم که توانستم در این خانه با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور اهتمامی را در این زمینه داشته باشم.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تاثیرگذار یکشنبه‌های خانه کتاب ادامه داد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون ۱۲ نشست تخصصی درباره نقد و تحلیل کتاب‌های حوزه هنر و ۱۵ جلسه رونمایی کتاب برگزار شده است.

رجبی معمار با بیان اینکه در حوزه کتاب و کتابخوانی بیشتر از سایر کشورها کمبود و خلا را احساس می‌کنیم، اظهار داشت: همه سازمان‌ها، نهادهای مختلف و افرادی که دستی در این حوزه دارند باید برای ترغیب مردم و به خصوص جوانان به سمت مطالعه و کتابخوانی تلاش کنند، ما هم به نوبه خود با تمام ظرفیت‌های هنری که داریم کمک خواهیم کرد.

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران عنوان کرد: امیدوارم نهادهای عمومی و تبلیغاتی کشور از جمله صداوسیما و مجموعه زیباسازی شهرداری تهران از این مجموعه عظیم و گرانقدر (آثار دوسالانه کارتون کتاب) بهره گیرند همچنان که ما هم تقاضا داریم این آثار را در اختیار گذارند تا برای نمایشگاه بیرون خانه هنرمندان و تابلوهای خود از انها استفاده کنیم.

وی با اشاره به مفهوم اصلی عدالت اظهار داشت: هرچند یکی از مشکلات امروز جامعه ما این است که برخی مسئولان و مدیران در سرجای خود قرار ندارند، اما با این وجود مختارپور بعنوان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عاشق و اهل کتاب و دقت در مطالعه است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: