کد خبر: 38284
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 دی 1397 - 10:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه مبارک فجر در استان لرستان برگزار می شود

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان
همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه مبارک فجر به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان برگزار می شود.
مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه مبارک فجر در استان لرستان برگزار می شود

به گزارش لیزنا، همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقه «برگ چهلم» ویژه دهه مبارک فجر در سه بخش کتابخوانی، نقاشی و عکاسی در استان لرستان برگزار می شود.

در بخش مسابقه کتابخوانی با عنوان «احیاگر قرن»، کتاب «درس هایی از امام خمینی(ره)» نوشته رسول سعادتمند به عنوان منبع مسابقه در نظر گرفته شده است و علاقمندان به شرکت در این بخش از مسابقه می‌توانند جهت دریافت نسخه الکترونیک این کتاب و دریافت برگه شرکت در مسابقه، به پرتال اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان و نیز کتابخانه های عمومی سراسر استان مراجعه کنند.

برای شرکت در مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی ۱۱- ۷ سال، علاقمندان می توانند پس از دریافت برگه های ویژه شرکت در مسابقه از کتابخانه های عمومی، جذاب ترین بخش از کتابی که با موضوع انقلاب اسلامی مطالعه کرده اند را  نقاشی کرده و آن را به یکی از کتابخانه های عمومی سطح استان تحویل دهند.

برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان «نوگلان انقلاب» از دیگر بخش های این مسابقه است. در این بخش نیز علاقمندان می توانند با ارسال حداکثر سه عکس از حضور کودکان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری و ارسال آن از طریق پیام رسان های «سروش»، «بله» «ایتا» «آی گپ» به شماره ۰۹۹۰۸۱۴۷۶۲۶ نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

گفتنی است، مهلت شرکت در مسابقه «برگ چهلم» تا سی ام بهمن ماه سال جاری است و به برگزیدگان بخش های مختلف این مسابقه از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان لرستان جوایز نفیس فرهنگی اهدا خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: