کد خبر: 38591
تاریخ انتشار: شنبه, 13 بهمن 1397 - 10:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاه کتاب «فصل انقلاب» در فرهنگسرای فردوسی بندر ماهشهر خوزستان افتتاح شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
 به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتاب «فصل انقلاب» در فرهنگسرای فردوسی بندر ماهشهر افتتاح شد.
نمایشگاه کتاب «فصل انقلاب» در فرهنگسرای فردوسی بندر ماهشهر خوزستان افتتاح شد

به گزارش لیزنا، نمایشگاه کتاب «فصل انقلاب» با حضور علی گلمرادی، نماینده مردم ماهشهر، هندیجان و امیدیه در مجلس شورای اسلامی؛ منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ محسن بیرانوند، فرماندار بندر ماهشهر و جمعی از مسئولان محلی و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای فردوسی بندرماهشهر افتتاح شد.

در حاشیه این نمایشگاه منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه دایر شده و در کنار آن دو دوره‌ آموزشی مفید با موضوعات روان شناسی و مطالعه برگزار می شود.

وی گفت: در این نمایشگاه بیش از ۶ هزار عنوان کتاب و دایره المعارف در موضوعات عمومی، کودک و نوجوان، ادبیات، رمان، روان شناسی، مذهب، زبان، کامپیوتر، معماری، هنر، گردشگری، ورزش، آشپزی، اجتماعی، سیاسی، حقوقی و صنایع دستی عرضه شده است.

محمد فروغی نژاد، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی بندرماهشهر گفت: نمایشگاه کتاب «فصل انقلاب» از نظر محتوایی و موضوعی نگاه ویژه ای به جایگاه کودک و نوجوان دارد و خانواده ها می توانند با همراهی کودکان خود در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: غرفه فرهنگی ویژه کودکان با اجرای برنامه قصه گویی، نقاشی، بازی های کودکانه و کاردستی و با حضور کتابداران قصه گو و خلاق شهرستان در کنار این نمایشگاه دایر خواهد شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب «فصل انقلاب» ۸ بهمن ماه و به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برپا و همه روزه تا ۲۳ بهمن ماه از ساعت ۸ الی ۲۱ پذیرای علاقمندان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: