کد خبر: 38660
تاریخ انتشار: یکشنبه, 21 بهمن 1397 - 12:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان و جمعی از کتابداران خرم آباد با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان
 مدیرکل،‌ کارکنان اداره کتابخانه های عمومی لرستان و جمعی از کتابداران با حضور بر مزار شهدای انقلاب در خرم آباد با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان و جمعی از کتابداران خرم آباد با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند

به گزارش لیزنا، مدیرکل و کارکنان اداره کتابخانه های عمومی لرستان و کتابداران شهرستان خرم آباد با حضور بر مزار شهدای انقلاب در خرم آباد با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، آرامش و سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا دانست و اظهار داشت: همگی ما باید قدردان خون پاک شهدا بوده و در راستای تحقق اهداف و آرمان های این عزیزان و پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشیم.

طهماسبی افزود: سربلندی انقلاب اسلامی ایران در پرتو ایثارگری شهدا و ایثارگران به دست آمده است و ملت ایران وامدار ایثارگری جوانان انقلابی این سرزمین است.

در ادامه این مراسم کارکنان کتابخانه های عمومی استان لرستان و کتابداران شهرستان خرم آباد ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدا، با آرمان های والای این عزیزان تجدید میثاق کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: