کد خبر: 38697
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 بهمن 1397 - 15:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهر آزادی اندیمشک خوزستان به زمین خورد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان
 آیین کلنگ زنی کتابخانه عمومی شهر آزادی اندیمشک به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
کلنگ ساخت کتابخانه عمومی شهر آزادی اندیمشک خوزستان به زمین خورد

به گزارش لیزنا، کلنگ کتابخانه عمومی شهر  آزادی اندیمشک با حضورمنصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان؛ پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک؛ یدالله خمان، شهردار شهر آزادی و تعدادی از  مسئولان شهرستان و معتمدین و اهالی کتاب دوست در شهر آزادی به زمین خورد.

دراین مراسم منصور کوهی رستمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان ضمن تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: کتابخانه عمومی شهر آزادی با مساحت زمین ۱۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۲۸۰ مترمربع شامل بخش های مخزن، کودک، کافی نت، سالن های مطالعه خواهران و برادران با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون ریال و اعتبار کلی ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل تملک دارایی های سرمایه ای و دو درصد نفت احداث خواهد شد.

وی گفت: در بازدیدی که از کتابخانه موجود در این شهر انجام شد، استقبال خوبی توسط اهالی این منطقه به خصوص کودکان و نوجوانان از فضای کتابخانه شده  است و فعالیت های خوبی در این کتابخانه صورت می گیرد

مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان با اشاره به استقبال و درخواست مکرر مردم و مجموعه مسئولین شهرستان برای راه اندازی یک کتابخانه استانداردگفت: در این منطقه به دلیل استقبال خوب مردم شهر آزادی از فضای کتابخانه ضرورت ایجاد یک کتابخانه استاندار احساس می شد که خوشبختانه شهرداری و اهالی این شهر زمینی به مساحت۱۵۰۰ متر مربع جهت ساخت کتابخانه به نهاد کتابخانه های عمومی کشور اهدا کردند.

وی گفت: این کتابخانه در این منطقه و در این ایام مبارک که انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده و با کتاب و کتابخوانی عجین است ان شاء الله این کتابخانه بتواند یک تحول فرهنگی در این شهر ایجاد کند.

در این آیین، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: در سال مالی جدید برای تکمیل این کتابخانه اعتبارات لازمتامین خواهد شد و با همدلی و تلاش مجموعه کتابخانه های عمومی این پروژه تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری مردم شهر آزادی برسد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: