کد خبر: 40232
تاریخ انتشار: شنبه, 06 مهر 1398 - 10:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

دیدار نمایندگان پنجمین کنگره علوم اطلاعات با مدیر کل فرهنگی هنری آموزش و پرورش

نمایندگان پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات با حضور در محل وزارت آموزش و پرورش نشستی را با  مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش برگزار کردند.
دیدار نمایندگان پنجمین کنگره علوم اطلاعات با مدیر کل فرهنگی هنری آموزش و پرورش

 

به گزارش لیزنا، در روز چهارشنبه سوم مهرماه 1398، دکتر محمد زره‌ساز؛ دبیر علمی، مهرناز خراسانچی؛ دبیر اجرائی و دکتر نسترن پورصالحی؛ دبیر پنل کتابخانه‌های آموزشگاهی پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات با علی رمضانی؛ مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش دیدار کردند.

زره‌ساز ضمن بیان سوابق فعالیت‌های انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در رابطه با کتابخانه‌های آموزشگاهی، ناراحتی و اعتراض جامعه علمی و حرفه‌ای کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران را از حذف پست کتابدار در آموزش و پرورش یادآور شد و تقاضا کرد تا زمینه تعامل انجمن با وزارتخانه برای ارتقاء وضعیت کتابخانه‌ها و کتابداران آموزشگاهی فراهم شود.

در ادامه جلسه نیز خراسانچی و پورصالحی هر یک به صورت جداگانه گزارشی از فعالیت‌های کنگره متخصصان علوم اطلاعات و به ویژه پنل کتابخانه‌های آموزشگاهی ارائه دادند.

علی رمضانی ضمن استقبال از نشست با نمایندگان انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران آمادگی کامل خود و نیروهای زیرمجموعه‌اش را برای همکارهای مشترک به منظور ارتقاء وضعیت کتابخانه‌های آموزشگاهی و آموزش تخصصی کتابداران، کتابیاران و مربیان پرورشی اعلام کرد.

در پایان این نشست مقرر شد که پیش‌نشست بعدی پنل کتابخانه‌های آموزشگاهی با حضور  مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش و همکارانشان و همچنین نمایندگان انجمن و حرفه برگزار و راهکارهای کمک به آموزش و پرورش برای ارتقاء وضعیت کتابخانه‌ها و کتابداران آموزشگاهی پیشنهاد و بررسی شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: