کد خبر: 42753
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 آذر 1399 - 17:11

داخلی

»

کتاب

شماره 77 ماهنامه «قلک» منتشر شد

منبع : روابط عمومی انتشارات سیمای شرق
هفتاد ‌و هفتمین شماره ماهنامه «قلک» ویژه آذر 99 با داستان‌ها و شعر‌های آموزشی و بزرگداشت روز پرستار برای گروه سنی 3 تا 7سال منتشر شد.
شماره 77 ماهنامه «قلک» منتشر شد

به گزارش لیزنا،  با توجه به درپیش بودن روز پرستار و همچنین شب یلدا، تصویر جلد این شماره از ماهنامه «قلک» به این موضوع اختصاص یافته و شخصیت‌های داستانی و حیوانات قصه‌های مختلف در بیمارستان همراه با پرستاران، شب یلدا را جشن گرفته‌اند. ماهنامه «قلک» اولین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش موضوع اقتصاد و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت ‌می‌کنند.

با توجه به موضوع اصلی اين نشريه، در این شماره «قلک» بچه‌ها همراه با خواندن شعر، داستان، انجام بازی و سرگرمی با نحوه صحیح کمک‌ کردن به حادثه‌دیدگان تصادفات، فرآیند قلمه‌زدن و کاشتن گیاهان، برنامه‌ریزی برای یک زندگی هدفمند، نحوه صحیح استفاده از ماسک و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، فرآیند تولید فولاد، شناخت کشور روسیه و شیوه‌های معیشتی و واحد پولی و... آشنا خواهند شد.

شماره آذر‌ماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی در 28صفحه و با قیمت 20هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. همچنین طراحی جلد این شماره را المیرا اسکندری، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند.

برچسب ها :