کد خبر: 47601
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مرداد 1402 - 10:42

داخلی

»

کتاب

اهدای بیش از ۱۰هزار جلد کتاب از طریق «سایت اهدای کتاب»

منبع : خانه کتاب و ادبیات ایران
در بهار ۱۴۰۲ از طریق «سایت اهدای کتاب» خانه کتاب و ادبیات ایران ۱۰هزار و ۳۰۷جلد کتاب به ۲۱ مرکز آموزشی، فرهنگی، مذهبی و دانشگاهی در سراسر ایران اهدا شده است.
اهدای  بیش از ۱۰هزار جلد کتاب از طریق «سایت اهدای کتاب»

به‌ گزارش لیزنا، «سایت اهدای کتاب» خانه‌کتاب و ادبیات ایران در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها به منابع بیشتر و همچنین با هدف مدیریت هدفمند و مؤثر کتاب‌های اهدایی راه‌اندازی شده است.

این سایت به نشانی http://ehdayeketab.ir به منظور اهدای هدفمند و توزیع مناسب كتاب‌هایی شکل گرفته است كه روزانه به خانه كتاب و ادبیات ایران وارد شده و پس از ثبت اطلاعات، آماده اهدا می‌شوند. از طریق این سامانه هر اهداكننده‌ای از هر نقطه كشور می‌تواند كتاب‌های خود را اهدا كند و هر مرکز اهداگیرنده‌ای نیز می‌تواند كتاب‌های مورد نظر خود را جست‌وجو و درخواست كند.

لازم به ذکر است کتاب‌های اهدایی در «سایت اهدای کتاب» با اولویت مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود و در فصل بهار ۱۴۰۲ از طریق این سایت ۱۰هزار و ۳۰۷جلد کتاب به ارزش ۱۰میلیارد و ۳۷۵میلیون و ۵۱۵هزار و ۵۶۳ ریال کتاب به  ۲۱ مرکز آموزشی، فرهنگی، مذهبی و دانشگاهی در سراسر ایران اهدا شده است.

همچنین در سه ماه ابتدایی سال جاری ۱۷هزار و ۸۷۶ جلد کتاب برای اهدا به ارزش ۱۷میلیارد و ۸۹۶میلیون و ۴۴۰هزار و ۱۷۴ ریال در این سامانه ثبت شد.

 

برچسب ها :