کد خبر: 44699
تاریخ انتشار: جمعه, 28 آبان 1400 - 18:19

داخلی

»

کتابخانه و کتابداری

اختتامیه ششمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات:

اعلام برگزیدگان پنجمین دوره جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران

منبع : لیزنا
دکتر محمد زره‌ساز دبیر پنجمین دوره جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در مراسم اختتامیه کنگره ششم متخصصان علوم اطلاعات، برگزیدگان چهار جایزه ملی این انجمن را معرفی کرد.
اعلام برگزیدگان پنجمین دوره جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران

به گزارش  لیزنا، دکتر محمد زره‌ساز دبیر پنجمین دوره جوایز ملی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در مراسم اختتامیه کنگره ششم متخصصان علوم اطلاعات، برگزیدگان چهار جایزه ملی این انجمن را معرفی کرد.اسپانسرهای این جوایز شرکت های نرم افزاری بوده اند.

جایزه ملی دکتر نورالله مرادی:

هیئت داوران این جایزه (دکتر فریبرز خسروی، دکتر غلامرضا عزیزی، دکتر ابوالفضل حسن‌آبادی) هیچ کدام از آثار ارسالی را واجد شرایط دریافت جایزه ملی ندانستند. با این حال، پایان‌نامه دکتری دکتر عبدالرضا ایزدی با عنوان «ارائه مدلی مفهومی جهت طراحی و پشتیبانی از پیاده‌سازی آرشیو ابری ملی ایران» را که دارای بالاترین امتیاز بود به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی کردند که به پدیدآور آن تندیس، لوح تقدیر وهدیه اسپانسر تقدیم شد.

جایزه ملی پوری سلطانی:

هیئت داوران این جایزه (دکتر میترا صمیعی، دکتر سیدمهدی طاهری، ابراهیم عمرانی) هیچ کدام از آثار ارسالی را واجد شرایط دریافت جایزه ملی ندانستند. با این حال، کتاب مشترک دکتر عاطفه شریف، دکتر نسترن پورصالحی و لیا عرفانی با عنوان «کتابخانه های آموزشگاهی راهنمای نظری و عملی» را که دارای بالاترین امتیاز بود به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی کردند که به پدیدآوران آن تندیس، لوح تقدیر وهدیه اسپانسر تقدیم شد.

جایزه ملی دکتر عباس حری:

هیئت داوران این جایزه (دکتر ابراهیم افشار، دکتر محمد خندان، دکتر مظفر چشمه‌سهرابی) هیچ کدام از آثار ارسالی را واجد شرایط دریافت جایزه ملی ندانستند. با این حال، پایان‌نامه دکتری دکتر ایوب نازی با عنوان «تحلیل، بازتعریف و ارائه چارچوب نظری از فرآیند تعاملات اطلاعاتی بر مبنای نظریه کنشگر- شبکه (ANT)» را که دارای بالاترین امتیاز بود به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی کردند که به پدیدآور آن تندیس، لوح تقدیر وهدیه اسپانسر تقدیم شد.

جایزه ملی نوش‌افرین انصاری:

هیئت داوران این جایزه (دکتر مهرناز خراسانچی، سیدکاظم حافظیان رضوی، فرامرز مسعودی) با بررسی رزومه نامزدان، دکتر منصور کوهی رستمی را با توجه به مجموعه فعالیت‌ها و خدمات مؤثر ایشان در حوزه کتابخانه‌های عمومی و انجمن‌های علمی و حرفه‌ای به عنوان «کتابدار اجتماعی برگزیده» معرفی کردند. در این مراسم به کتابدار اجتماعی برگزیده تندیس، لوح تقدیر وهدیه اسپانسر تقدیم شد.