کد خبر: 25827
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 19 آبان 1395 - 08:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سید عباس صالحی:

سختکوشی ميرهادي می‌تواند الگو باشد

منبع : لیزنا
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی درگذشت بانو توران ميرهادي را تسلیت گفت.
سختکوشی ميرهادي می‌تواند الگو باشد

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت بنیان‌گذار شورای کتاب کودک به سختکوشی آن مرحومه در فعالیت‌های فرهنگی اشاره کرده و این ویژگی را الگوی مناسبی برای فعالان عرصه فرهنگ دانسته است.

  

متن پیام دکتر سید عباس صالحی به این شرح است:

«خبر درگذشت فقيده سعیده بانو توران ميرهادي موجب تالم و تاثر گردید. آن مرحومه در طول عمر با برکت خود تلاش خستگی ناپذیر و موثری در ترويج کتابخوانی و تربیت نسل‌های کتابخوان داشتند که این کوشش بی‌وقفه و همت و اراده بلند می‌تواند الگوی مناسبی برای فعالان عرصه فرهنگ باشد. بانو ميرهادي همواره پایه‌گذار فعالیت‌های موثر و مستمر در حوزه کتابخوانی بوده‌اند که حتی بعد از وداع آن مرحومه با دنیای فانی نیز آن فعالیت‌ها و اثرگذاری‌شان استمرار و تداوم خواهد داشت. درگذشت ايشان را به خانواده محترمشان و نیز به تمامی اهالی فرهنگ به ويژه فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه غفران الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.»

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: