کد خبر: 32144
تاریخ انتشار: شنبه, 25 آذر 1396 - 10:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دهمین «دورهمی کتابدارانه» برگزار شد

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران دهمین «دورهمی کتابدارانه» را روز 21 آذر ماه در کتابفروشی کتاب مرجع  با حضور  جمعی از استادان، دانشجویان، کتابداران، آرشیویست‌ها و موزه‌داران برگزار کرد.
دهمین «دورهمی کتابدارانه» برگزار شد

 به گزارش لیزنا، در دهمین دورهمی دوستانه  غلامعلی حدادعادل درباره تاريخچه و دليل شكل گيری دايره المعارف بزرگ اسلامي و فروشگاه كتاب مرجع توضيحاتي داد و نیز درباره مدخل گزيني آن صحبت كرد. حدادعادل همچنین درباره همكاران و همراهان قبلي دايره المعارف نیز سخن گفت.

در این دورهمی حاضران به بحث و تبادل نظر درباره مباحث روز علم اطلاعات و دانش‌شناسی پرداختند.

در این رویداد کتابدارانه؛ غلامعلی حداد عادل؛  رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، ابراهیم افشار زنجانی؛  کاظم حافظیان رضوی، داریوش علیمحمدی؛ اساتید علم اطلاعات و دانش‌شناسی، فرامرز مسعودی؛ مسئول کمیته ارزیابی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی، محمد  زره ساز؛ مسئول کمیته پژوهش انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی، رضا رجبعلی بگلو؛ مسئول کمیته انتشارات انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی، مهرناز خراسانچی؛ مسئول کمیته روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی، كتابداران كتابخانه ملك و جمعی از علاقمندان حضور داشتند.

 «دورهمی کتابدارانه» رويدادی است دوستانه، عمومی، بدون موضوع از پیش تعیین شده، بدون دستور جلسه و بدون سخنران. از سال ۱۳۹۵ هشت دورهمی برگزار شده است و کتابخانه های حسینیه ارشاد، کتابخانه و موزه ملی ملک، شورای کتاب کودک، کتابخانه فرهنگسرای نیاوران، نشر کتابدار، باغ شاعران، كانون اسلامي انصار و خانه کتاب نشر دف و ... میزبان این رویداد فرهنگی بوده اند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: