کد خبر: 37854
تاریخ انتشار: یکشنبه, 25 آذر 1397 - 09:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

 فراخوان ارسال تجربه و ایده درباره نقش علم اطلاعات و دانش‌شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی

منبع : ادکا
اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) برای جشنواره تجربه و ایده نوآورانه در حوزه نقش علم اطلاعات و دانش شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی فراخوان دا
 فراخوان ارسال تجربه و ایده درباره نقش علم اطلاعات و دانش‌شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی

 به گزارش لیزنا، اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) به مناسبت برگزاری یازدهمین همایش ملی ادکا تحت عنوان «رسالت‌های اجتماعی علم اطلاعات و دانش شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی»، جشنواره تجربه و ایده نوآورانه در حوزه نقش علم اطلاعات و دانش شناسی در ارتقا رفتارهای شهروندی را برگزار  می کند.

با توجه به برگزاری یازدهمین همایش ملی ادکا در اسفند ماه 1397 و اهمیت ارتقا رفتارهای شهروندی و نقش علم اطلاعات و دانش شناسی و به تبع آن کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در این زمینه، شورای سیاستگذاری همایش در نظر دارد تا جشنواره تجربیات و ایده‌های نوآورانه را برگزار نماید. اختتامیه جشنواره در تاریخ 8 اسفند ماه 1397 برگزار می‌شود و آثار برتر تقدیر خواهند شد.

 علاقمندان برای شرکت در این جشنواره باید ایده ها و تجربیات خود را در حداقل 100 کلمه توضیح داده و حداکثر تا تاریخ 10 بهمن ماه 1397 به آیدی تلگرام @Stnote1 یا آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

پژوهشگرانی که آثارشان در مرحله اول پذیرفته شود باید تجربه یا ایده خود را حداکثر در 7 دقیقه به صورت پیام صوتی ضبط کرده و برای جشنواره ارسال نمایند. آثار برگزیده در تاریخ 8 اسفند ماه 1397 همزمان با برگزاری یازدهمین همایش ملی ادکا و در پنل ویژه‌ای ارائه خواهند شد. 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: