کد خبر: 45250
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 20 بهمن 1400 - 08:24

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

اهدای80 جلد کتاب به کتابخانه شهید مطهری شهرستان ارومیه

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی
هم زمان با چهل و سومین بهار انقلاب، در یک اقدام فرهنگی و خیرخواهانه سید عنایت الله صدیقی، جانباز و ايثارگر دوران انقلاب و دفاع مقدس مجموعه کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه شهید مطهری شهرستان ارومیه اهدا کرد.
اهدای80 جلد کتاب به کتابخانه شهید مطهری شهرستان ارومیه

به گزارش لیزنا، سید عنایت الله صدیقی، 80 جلد از مجموعه کتابخانه شخصی خود با هدف گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب و ترویج فرهنگ اهدای کتاب به کتابخانه شهید مطهری شهرستان ارومیه اهدا کرد. 

حسین سلیم زاده قولنجی، مسئول کتابخانه شهید مطهری ارومیه، ضمن تقدیر از وی، گفت: سید عنایت الله صدیقی، از اعضاي فعال كتابخانه و از تلاشگران عرصه جنگ و جبهه حق علیه باطل و از همسنگران شهيدان شاخصي همچون باكري و همت بوده که در یک اقدام فرهنگی و خیرخواهانه 80 جلد کتاب نفیس و ارزشمند به کتابخانه شهید مطهری اهدا کرد.

سلیم زاده افزود: چنين اقدامات فرهنگي باعث غني سازي منابع كتابخانه اي مي گردد و ضروريست مسئولين ذيربط با تشويق چنين انسان هاي نيك انديش و خيِر و با اتخاذ تمهيدات لازم و موثر زمينه رشد اينگونه اقدامات فرهنگي را فراهم آورند.

سید عنایت الله صدیقی، با قرائت شعری گفت: هدف از اهدای کتابخانه شخصی خود را گرامیداشت دهه فجر و فراهم کردن امکان دسترسی عموم مردم به کتابهایش اعلام کرد.

خیر و جانباز دوران دفاع مقدس گفت: كتاب بهترين پس انداز، همنشين نیکو،  بهترین سرگرمی و همدم تنهائي است که همسايه اي نيكوكارتر و آشنائي باانصاف تر و ياري رامتر و معلمي آرامتر و دوستي سودمندتر از آن وجود ندارد.