کد خبر: 46063
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 تیر 1401 - 07:43

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

برگزاری پویش کتابخوانی «من و قصه‌های بابا آذر»

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از برگزاری پویش کتابخوانی «من و قصه‌های بابا آذر» خبر داد.
برگزاری پویش کتابخوانی «من و قصه‌های بابا آذر»

به گزارش یزد، رقیه دوست فاطمی‌ها در این خصوص گفت: این پویش با هدف معرفی آثار استاد مهدی آذریزدی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از آثار وی را در قالب فیلم کوتاه معرفی و به کانال‌های ارتباطی این پویش در فضای مجازی ارسال کنند.

وی افزود: این پویش ویژه دو رده سنی کودک (۷ تا ۱۲ سال) و نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) برگزار می‌شود و آخرین مهلت شرکت در آن نیز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۱ (همزمان با هفته کودک) خواهد بود.

دوست فاطمی‌ها در خصوص شرایط شرکت در پویش «من و قصه‌های بابا آذر» نیز بیان داشت: شرکت‌کنندگان در هنگام ضبط فایل های ویدئویی، باید ابتدا نام و نام خانوادگی خود، سن، نام کتابخانه، نام کتاب و نام داستان را ذکر کنند و فیلم‌های ارسالی ضبط شده به صورت افقی را حداکثر در ۴ دقیقه و با حجم ۶۰ مگابایت، با کد ملی ذخیره و از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره ۰۹۱۳۲۵۹۹۷۶۳ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور داوری عادلانه‌تر آثار ارسالی، فیلم‌های ارسالی در گروه سنی کودک در دو بخش ۷ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال به صورت مجزا داوری می‌شوند. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد همچنین زمان تقدیر از برگزیدگان این پویش را در هفته کتاب سال جاری (اواخر آبان‌ماه) اعلام کرد و گفت: به هر یک از نفرات اول تا سوم رده‌های سنی کودک (۷ تا ۹ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال) و نوجوان کارت هدیه به مبلغ 5 میلیون ریال اهدا می‌شود.