کد خبر: 46287
تاریخ انتشار: یکشنبه, 06 شهریور 1401 - 10:48

داخلی

»

کتابخانه‌های عمومی

هادی آشتیانی مشاور اجرایی و امور حوزه‌ دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی شد

منبع : لیزنا
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حکمی هادی آشتیانی عراقی را به عنوان «مشاور اجرایی و امور حوزه‌ دبیرکل» منصوب کرد.
هادی آشتیانی مشاور اجرایی و امور حوزه‌ دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی شد

به گزارش لیزنا، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حکمی هادی آشتیانی عراقی را به عنوان «مشاور اجرایی و امور حوزه‌ دبیرکل» منصوب کرد.  متن حکم دبیرکل نهاد به این شرح است:

و قَالَ مُوسی لِأَخِیهِ هارُونَ اخْلُفْنِی فِی قَوْمِی وَأَصْلِحْ وَلَا تَتَّبِعْ سَبِیلَ الْمُفْسِدِینَ (اعراف، ۱۴۲)


صدیق و برادر ارجمند جناب آقای هادی آشتیانی عراقی

سلام علیکم
با استمداد از الطاف بی‌دریغ حضرت حق و در سایه فیض فرخنده حسینی و مهدوی، شما را که علاوه بر تقوا و تعهد و برخورداری از سوابق تحسین‌برانگیز فرهنگی، دارای انگیره و شور جهادی نیز هستید، به سمت «مشاور اجرایی و امور حوزه‌ دبیرکل» منصوب می‌کنم.
سازمانی بالنده و تحول‌گرا مانند نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که خدمت‌‍‌رسانیِ فراگیرِ فرهنگی به همه اعضا را متن متین رسالت خود می‌داند، بدون برنامه‌ریزی، برنامه‌سازیِ همدلانه و مبتنی بر همّت جهادی و شناخت خردمندانه وضعیت‌های پیش‌رو، در ادای فریضه فرهنگی خود کامیاب نخواهد بود. در این مسیر، بر توجه هوشیارانه بر محورهای زیر تأکید می‌کنم:
-    تهیه و تنظیم اطلاعات، گزارش‌ها، محتواها و تحلیل‌های مرتبط با رسالت نهاد به منظور مدیریت رویدادها و تصمیم‌گیری درست و بهنگام؛
-    تنظیم و تسهیل ارتباطات هماهنگ درون‌نهادیِ معاونان و مدیران ستاد و مرکز با دبیرکل در حوزه اجرایی و عملیاتی؛
-    طراحی و اجرای برنامه ارتباط دبیرکل با واحدهایِ مرتبطِ برون‌نهادی به منظور معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های نهاد؛
-    بازطراحی و تمهید مؤثر روندها و فرایندهای اجرایی، اداری و دبیرخانه‌ای به منظور ارتباط واقعی و کارساز میان مدیران ستاد و صف با دبیرکل و اِعمال نظارت مؤثر بر آنها؛
-    فرصت‌یابی و ساماندهی حضور دبیرکل در گردهمایی‌ها، بازدیدها و مأموریت‌ها برای بهره‌وریِ بیشتر و بهتر؛
-    برنامه‌ریزی برای برگزاری منظم، مسئولانه و مدبّرانه جلسات شورای معاونان و مدیران و مدیریت محتوایی جلسات و ابلاغ بهنگام مصوبات و پیگیریِ تحقق آنها در زمان مقرر؛
-    تمشیت امور عمومی حوزه دبیرکل به منظور ارتباط کارساز، فعال و پاسخگو با کتابداران و مدیریت مطالبات ایشان؛
-    پیگیری کلیه امور ارجاعی حوزه دبیرکل به واحدهای ستادی، استانی و واحدهای مرتبط بیرون از نهاد و گزارش بهنگام آنها. 
امیدوارم در پناه مهر الهی و در سایه عنایت خاص ائمه هدی(علیهم‌السلام) و همکاری پیوسته و مؤکد همه مدیران نهاد، در پاسداری از آرمان‌های شریف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق و تقویت مطالبات رهبر فرزانه انقلاب و انجام پیروزمندانه وظایف سازمانی‌تان توفیق یابید. و ما توفیقی الّا بالله.

مهدی رمضانی
دبیرکل

 

گفتنی است هادی آشتیانی، متولد ۱۳۵۹، دانش‌آموخته کارشناسی الهیات و معارف اسلامی است. وی تا پیش از این به عنوان مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد مشغول به فعالیت بود و سرپرستی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۵ و منطقه ۲۰ شهر تهران و مدیریت تولید چندین برنامه تلویزیونی را در کارنامه دارد.