کد خبر: 25749
تاریخ انتشار: شنبه, 15 آبان 1395 - 13:12

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

به مناسبت هفته کتاب

قصه‌های نابینایان در رادیو فرهنگ

منبع : لیزنا
 مدیر رادیو فرهنگ از پخش قصه‌های نابینایان در هفته کتاب خبر داد.
قصه‌های نابینایان در رادیو فرهنگ

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، محمدصادق رحمانیان مدیر رایو فرهنگ، در گفتوگو با این ستاد درباره برنامههای رادیو فرهنگ از برنامههای رادیو فرهنگ برای بیست و چهارمین دوره هفته کتاب گفت: «لیست برنامههای امسال رادیو فرهنگ را به صورت جزئی به خانه کتاب فرستاده شد که در آن، برنامههای ویژهای که به مناسبت هفته کتاب در نظر گرفته شده، ذکر شده است».

 

وی افزود: «همکاری رادیو فرهنگ با خانه کتاب در ابعاد وسیعی دنبال میشود. در این راستا انتشار اخبار فعالیتهای خانه کتاب را دراین هفته از رادیو فرهنگ منتشر میشود. همچنین با نهاد کتابخانههای کل کشور تفاهم کردیم تا قصههایی که توسط نابینایان تولید شده است را در این هفته پخش کنیم».

 

وی در ادامه تشریح برنامههای رادیو فرهنگ در هفته کتاب گفت:«در عین حال در بخشهای مهمی از برنامههای روزانه به پیشواز هفته کتاب رفته و بر اساس نام‌‌گذاری و شعار هفته کتاب فعالیت خواهیم کرد. البته مسئولیت ستاد کتاب در رادیو به عهده روابط عمومی معاونت صدا است و همه رادیوهایی که با فضای فرهنگی مرتبط هستند در این هفته فعال خواهند بود».

 

بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ایران میخواند.» از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در سراسر کشور برگزار میشود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: