کد خبر: 25786
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 آبان 1395 - 14:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

18 و ۱۹ آبان ماه

نخستین همایش بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
نخستین همایش بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، 18 و ۱۹ آبان ماه 1395، در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.
نخستین همایش بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شود

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نخستین همایش بین‌المللی «فیلم کوتاه تهران: گذشته، حال، آینده» در آستانه هفته کتاب در روزهای 18 و ۱۹ آبان ماه، سال ۱۳۹۵ در پردیس سینمایی چارسو برگزار خواهد شد.

«همایش بین‌المللی فیلم کوتاه» با هدف گسترش مطالعات پژوهشی و تبیین پایه‌های نظری و علمی در فرم و محتوای فیلم کوتاه  با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، جشنواره‌ی فیلم کوتاه تهران و خانه کتاب، برگزار می‌شود.

این همایش از سه بخش مقالات حرفه‌ای (اعضای هیئت علمی، فیلم‌سازان و صاحب‌نظران حوزه‌ی سینما)، مقالات آزاد و ترجمه (کلیه‌ی علاقه‌مندان به فیلم کوتاه، سینما و .... ) و مقالات دانشجویی (کلیه‌ی دانشجویان شاخه‌های هنری و علمی دانشگاه‌های کشور) تشکیل شده است.

نخستین همایش بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، درروزهای  18 و ۱۹ آبان ماه و در حاشیه سی و سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه (18 الی 24 آبان) در پردیس سینمایی چارسو واقع در تهران، ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ برگزار می‌شود.

همچنین روز ۱۹ آبان، به مناسبت برگزاری سی و سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه، با نام روز «سینما و کتاب» نامگذاری شده است و برنامه‌های متنوعی با حضور نویسندگان، فیلم سازان و بازیگران در این روز در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود، که جایزه ویژه‌ کتاب و سینما، در هفته کتاب اهدا خواهد شد.

بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در سراسر کشور برگزار میشود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: