کد خبر: 25819
تاریخ انتشار: سه شنبه, 18 آبان 1395 - 23:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در استان همدان

منبع : لیزنا
برنامه‌های بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان همدان، از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد این استان اعلام شد.
اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در استان همدان

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های هفته کتاب در استان همدان از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیِ این استان اعلام شد.

بر این اساس، «نمایشگاه کتاب» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد، مجتمع فرهنگی هنری فردوسی شهر تویسرکان، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهر نهاوند، مجتمع فرهنگی هنری اندیشه، و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهر رزن، سالن شهید عبدی (فامنین) و کتابخانه فرهنگیان شهر ملایر برپا خواهد شد.

دیگر برنامه‌های استان همدان در ایام هفته کتاب به تفکیک شهر به شرح زیر اعلام شده است:

 

در شهرستان اسدآباد، برنامه‌های هفته کتاب، «دیدار اعضای انجمن کتابخانه‌‌های عمومی و کارکنان اداره با امام جمعه شهرستان اسدآباد»، «بزرگداشت سیدرضا ابوالقاسمی؛ نویسنده و محقق اسدآبادی»، «برپایی غرفه ایستگاه نقاشی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان» و «برگزاری مراسم جشن کتاب» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد است.

در شهرستان بهار، در مجتمع فرهنگی هنری بهاری (ره)، «برگزاری جشن کتاب»، «تقدیر از مولفان و خادمین نشر»، «رونمایی از کتاب»، «اهداء کتاب به مراکز فرهنگی»، «برگزاری مسابقه کتابخوانی» و «انجام تبلیغات محیطی» اجرا خواهد شد.

از برنامه‌های شهر تویسرکان علاوه بر نمایشگاه کتاب، «دیدار اعضای کتابخانه و کارکنان اداره با امام جمعه»، «مراسم تجلیل از فعالان حوزه کتاب، کتابدار و کتابخوان» و «دیدار مولفان پیشکسوت و شاخص شهرستان» اعلام شده است.

«عصر شعر هفته کتاب»، «جشن کتاب»، «اهداء کتاب به ادارات»، و «نمایشگاه تجسمی» از برنامه‌های شهرستان نهاوند در این ایام است.

همچنین «جلسه نقد کتاب»، «نشست کتابخوان»، «برگزاری نمایشگاه کتاب»، «مراسم عصر شعر یار مهربان» و «اجرای تئاتر با موضوع کتاب» از برنامه‌های شهر رزن در هفته کتاب خواهد بود.

در سالن شهید عبدی (فامنین) نیز «جلسه نقد کتاب»، «نشست کتابخوان» و «اجرای تئاتر با موضوع کتاب» برگزار می‌شود.

 

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کبودر آهنگ نیز «نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی» برگزار می‌کند و «برگزاری نمایشگاه معرفی کتب عاشورایی و تازه‌های کتاب»، «نشست ادبی معرفی و نقد کتاب»،«مراسم تجلیل از فعالان حوزه کتاب (ناشر، مولف، کتابدار،‌کتابخانه‌های عمومی و کانون‌های فرهنگی مساجد»، «عضویت رایگان اهل قلم و هنرمندان در کتابخانه‌‌ها»، «اهدا کتاب به مدارس و ادارات» و «برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع کتاب و کتابخوانی» از برنامه‌های دیگر شهر کبودر آهنگ در هفته کتاب است.

همچنین در شهر ملایر «عصر شعر هفته کتاب»، «تجلیل از نویسندگان شهرستان‌ وکتابداران مساجد»؛ «اهداء کتاب»، «اهداء کتاب به زائران کربلایی»، «دیدار نویسندگان و مولفان کتاب با امام جمعه»، «رونمایی از ده عنوان کتاب»، «نمایشگاه کتاب نویسندگان و مولفان ملایری»، «بازدید از بیماران و اهداء کتاب»، و «نشست تخصصی و نقد کتاب توسط انجمن ادبی صریر» در ایام هفته کتاب اجرایی می‌شود.

 

بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: