کد خبر: 25896
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 آبان 1395 - 11:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در جنوب استان کرمان

منبع : لیزنا
برنامه‌های بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در جنوب استان کرمان، از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد این استان اعلام شد.
اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در جنوب استان کرمان

 به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست‌و‌چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های هفته کتاب در جنوب استان کرمان از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیِ این استان اعلام شد.

بر این اساس، «برگزاری نشست‌های علمی با حضور نویسندگان و ناشران فعال در جنوب کرمان تحت عنوان شب کتاب» در شهرستان عنبرآباد و «راه‌اندازی و تقویت ایستگاه‌های کتاب» در سطح شهرستان کهنوج از برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

 

«راه‌اندازی کافه کتاب در پارک ولیعصر»، «نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی»، «برگزاری مشاعره با حضور شاعران جنوب» و «برگزاری نشست با معلمان و دانش آموزان با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی» با حضور دکتر اسماعیل آذر، و «تجلیل از نویسندگان برتر در جنوب کرمان» از جمله برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان جیرفت است.

با توجه به انتخاب شهرستان قلعه‌گنج به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی برگزاری «نشست علمی و تخصصی با موضوع کتاب و کتابخوانی با حضور دکتر اسماعیل آذر و با موضوع نقش و اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی در اقتصاد مقاومتی» در این ایام برای این شهرستان درنظر گرفته شده است.

همچنین رودبار جنوب میزبان «برگزاری مسابقه کتابخوانی» است.

 

بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: