کد خبر: 25957
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 آبان 1395 - 21:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

نایب ریس مجلس شورای اسلامی

نوشتن، در کنار آموزشِ راه و رسمش ارزش دارد

منبع : لیزنا
نایب ریس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 90درصد مسائل کشور بخاطر مدیریت است، گفت: نوشتن در کنار آموزشِ راه و رسمش ارزشمند است.
نوشتن، در کنار آموزشِ راه و رسمش ارزش دارد

  به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست‌وچهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای در اختتامیه بیست و سومین جشنواره کتاب سال دانشجویی با اشاره به اینکه متاسفانه به نویسندگان و خوانندگان کتاب کمتر توجه می شود، بیان کرد: اگر قرار است به جایی برسیم باید براساس کتاب، کتاب‌خوانی و عمل به آن باشد.

وی افزود: متاسفانه تجربه‌ها و نوشته‌هایی که بصورت ارزان در اختیار قرار می‌گیرند به نحو مطلوب در جهت رفع مشکلات استفاده نمی‌شوند.

پزشکیان با اشاره به اینکه در محل آموزش، باید چگونگی نوشتن و خواندن و چاپ کتاب مورد توجه قرار گیرد، افزود: این سیستم را که فقط می نویسیم و راه و رسم آن را یاد نمی‌گیریم باید تغییر دهیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: 90 درصد مسایل کشور مربوط به مدیریت است و در 10 درصد بقیه هم مدیران شریک هستند در واقع نگاه و حضور مدیران ارشد می‌تواند همه چیز را دگرگون کند.

به گفته وی، کتاب ما را از ضعف و ذلت به عزت و قدرت می رساند.

همچنین در ادامه ضمن تقدیر از حجت الاسلام احمد احمدی رییس سازمان سمت، وی گفت: همواره به جهاد دانشگاهی علاقه داشته‌ام و نسبت به آغاز و روند فعالیت آن‌ها مصر بودم.

وی افزود: نتیجه این شد که امروز شاهد نشر هزاران مقاله و کتاب و غیره هستیم و امیدوارم اقدامات آن‌ها روز به روز بر کمیت و کیفیتش اضافه شود.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: سازمان سمت نزدیک به 39 میلیون نسخه کتاب دارد که سال آینده به 40 میلیون نسخه می رسد.

اختتامیه بیست‌وسومین جشنواره کتاب سال دانشجویی در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی صبح امروز ۲۵ آبان ۱۳۹۵ برگزار شد و در پایان مراسم از برگزیدگان و شایستگان تقدیر تمام حوزه های جشنواره کتاب سال دانشجویی تقدیر به عمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: