کد خبر: 26492
تاریخ انتشار: یکشنبه, 05 دی 1395 - 15:21

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشارات علمی و فرهنگی از کتاب «اسطوره شناسی هنر» رونمایی می‌کند

منبع : لیزنا
آیین رونمایی از کتاب «اسطوره شناسی هنر» در راستای برنامۀ عصر فرهنگ انتشارات علمی و فرهنگی، با حضور مترجم کتاب، بهروز عوض‌پور و حمیدرضا شعیری استاد حوزۀ نشانه-معنا‌شناسی و اصحاب اندیشه و قلم برگزار می‌شود.
انتشارات علمی و فرهنگی از کتاب «اسطوره شناسی هنر» رونمایی می‌کند

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، در برنامۀ عصر فرهنگ که هرهفته به معرفی جدیدترین آثار این انتشارات می‌پردازد، این هفته، کتاب «اسطوره شناسی هنر» معرفی می‌شود.

این کتاب نوشته اسماعیل گزگین در سه فصل و با عنوان‌هایی چون هنر و اسطوره، هنر پیشا تاریخی، اسطورۀ طوفان در قرآن کریم و زایش هنر به بازار کتاب عرضه شده است.

کتاب نوشتاری است که گاه از اسطوره آغاز شده و به هنر منتهی می‌شود و گاه در پی آن است که روایت اسطوره‌ای یک اثر هنری را کشف و چگونگی تجلی آن را در اثر مذکور مشخص کند.

 شایان ذکر است آیین رونمایی از کتاب «اسطوره شناسی هنر» از ساعت 17 تا 19 روز دوشنبه 6 دی ماه، در فروشگاه شماره 2 انتشارات علمی و فرهنگی واقع در خیابان کریم‌خان، بین قائم‌مقام فراهانی و خردمند، پلاک 13 برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای عموم علاقمندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: